Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Immigratiedienst Florida

Discussie gestart

Little_Dutchie

Vorig jaar september bij mn tussenstop in Philadelphia moest ik langs de immigratiedienst en dat was niet zo'n pretje. Moet er wel bij vermelden dat alles natuurlijk goed is afgelopen ;)

Nu is mijn vraag of er mensen zijn die een tussenstop maakte in London (richting Tampa) en of jullie in London of in Tampa langs de immigratie moesten en hoe dat in zijn werking is gegaan?
Ik ga in maart voor 3 weken naar Port Richey, FLA en vind het een beetje eng om weer langs de immigratie te moeten. Ik weet nu even niet zeker of ik een ticket moet boeken met tussenstop London of Philadelphia.

Ik hoop op snelle reactie's want wil zsm boeken :P

Groetjes Angelique
#1 - 08-01-2009, 02:00 uur

michael66

Je gaat altijd op het POE (Point of Entry) door Immigrations. Dat betekent dat je op de eerste stopplaats in de VS de hele mallemolen doorgaat. Da's in jouw geval dus zeker niet London, aangezien dat niet in de VS ligt.
#2 - 08-01-2009, 03:52 uur
« Laatst bewerkt op: 08-01-2009, 09:13 uur door michael66 »

hdeweert

Hallo Angelique
Waar je ook Amerika binnen komt je krijgt altijd met Immigrations te maken  tussen stop of geen tussenstop. 
Ik weet niet wat jij voor moeilijkheden hebt gehad maar mijn ervaring is over het algemeen positief. Natuurlijk
heb ik ook wel eens op mijn sokken en met mijn armen wijd gestaan maar echte problemen heb ik nooit gehad.

Harm
#3 - 08-01-2009, 08:33 uur

Little_Dutchie

Ok. Het is goed om te weten dat ik dus maar 1 keer door de emigratie moet. :)
#4 - 08-01-2009, 09:53 uur

Pieter79

Persoonlijke voorkeur voor mij is géén tussenstop in de States. Als je namelijk een tussenstop in Philadelphia maakt moet je daar je ruimbagage van de band halen en opnieuw weer inchecken. In Londen hoeft dit niet, deze wordt daar gewoon doorgelabeld. Verder zijn de wachttijden bij Immigrations soms behoorlijk lang (ervaring mee in Newark en JFK) dus met een tussenstop in Londen van 1,5 uur zou je het daar misschien niet redden, zeker omdat je extra met je bagage aan de gang moet. Overigens heb ik een keer een overstap in Philadelphia gehad en ondanks de bagage etc. ging deze volgens mij redelijk snel en zonder problemen. Dat is wel al 3 jaar geleden....

Gr. Pieter
#5 - 08-01-2009, 19:55 uur
"I pledge allegiance to the flag of the United States of America and to the Republic for which it stands, one Nation under God, indivisible, with liberty and justice for all."
Inventor ***9 Patents Granted*** (Update Oct-2023)

hdeweert

Hallo Angelique

Elke keer als je Amerika binnen komt via welke vlucht dan ook , krijg je te maken met de Amerikaanse Immigratiedienst.
Op de handelingen van deze dienst is geen peil te trekken. De doorsnee toerist heeft totaal geen moeite met deze dienst,
maar op het moment dat men aangeeft dat niet komt voor de toeristische attracties maar voor een verblijf bij een vriend
ben je voor deze dienst plotseling een potentiële illegaal. Helaas is het niet anders. Advies over hoe je moet handelen
is bijna niet te geven. Wel is het zo dat hoe meer je aangeeft graag in Amerika te willen verblijven vanwege een vriend
of kennis de kans dat je wordt teruggestuurd groter word.

Harm
#6 - 09-01-2009, 11:15 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15