Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

kamperen

Discussie gestart

onkie

Ik ga met mijn vriend en een ander stel volgend jaar zomer naar Amerika op vakantie. We gaan een auto huren en dan rondreizen op eigen houtje. We willen natuurlijk ook naar de nationale parken. Wij zouden daar graag gaan kamperen. Heeft er iemand ervaringen daarmee? Ik hoor ze graag!
Groetjes Anke  
#1 - 01-11-2004, 11:07 uur

miss amerika

Hallo,

Kijk eens op www.westernwanderer.com.  Zij verhuren complete kampeeruitrustingen en kunnen je helpen met een route uit te zetten.

Groetjes
#2 - 06-11-2004, 21:16 uur

onkie

Bedankt! Ik zal snel gaan kijken! (Ik zie dit berichtje nu pas...)

Groetjes Onkie
#3 - 10-11-2004, 20:35 uur

heivalido

Ik ga met mijn vriend en een ander stel volgend jaar zomer naar Amerika op vakantie. We gaan een auto huren en dan rondreizen op eigen houtje. We willen natuurlijk ook naar de nationale parken. Wij zouden daar graag gaan kamperen. Heeft er iemand ervaringen daarmee? Ik hoor ze graag!
Groetjes Anke  

Misschien is dit behulpzaam hihihihiihihih  ;) :D



Veel succes en plezier.  ;D ;D ;D
#4 - 13-11-2004, 13:08 uur

Ruud2004

Hallo Anke,

Gewoon doen.  Amerika is een echt kampeerland.  Er zijn zeer veel goede campings met goede faciliteiten.  Een goede campingketen is KOA.com.  Verder hebben de Stateparks ook erg veel campings, vaak op de mooiste plekjes.
Handig is, dat elk kampeerplaatsje is voorzien van een picknictafel en een vuurplaatsje.
Dus gewoon lekker op de bonnefooi een auto/camper huren en kamperen maar.
#5 - 03-05-2005, 14:37 uur
Kijk eens op onze reisverslagen http://ruud2004.com/

onkie

Is het ook zo dat er niet op elke camping douches zijn? Wij willen namelijk met een tent gaan camperen. En hoe kunnen we daar achterkomen onderweg? Of moeten we dat van te voren al uitzoeken?
#6 - 03-05-2005, 16:10 uur

Ruud2004

Beste Anke,

Op een KOA-camping zijn zeker douches etc.  Die hebben zeer goede faciliteiten en allemaal even schoon.  Zeer nette campings. Kijk maar eens op die site van de KOA.  Neem dan ook zo'n kortingskaart, dat scheelt vaak nog wat.  Als het minder weer was (regen), dan huurden we voor een klein bedrag meer een Cabin.
Ook op een Stateparkcamping zijn douches etc.  maar die zijn vaak eenvoudiger van aard

Ook wij (2 volw. 3 kind) hebben rondgetrokken met de auto en hebben gekampeerd in tentjes.  Was zo goed bevallen, dat we komend jaar weer gaan.  Ook makkelijk dat je zo veel bagage mag meenemen naar Amerika (2 x 32 kg en 10 kg handbagage) per persoon.
We hebben trouwens (op een enkele BBQ na) niet gekookt maar gingen altijd uit eten.
#7 - 03-05-2005, 16:38 uur
Kijk eens op onze reisverslagen http://ruud2004.com/

miss amerika

Het is inderdaad zo dat niet alle campings een douche hebben.  Maar er zijn genoeg die het wel hebben, dus zorg dat je van te voren goed geinformeerd bent.

KOA campings hebben inderdaad wel douches, en ook andere faciliteiten.  MAAR, ze zijn steriel, ver buiten de parken en duurder dan een camping in een park.

Het is maar wat je wil....

Succes
#8 - 12-05-2005, 04:34 uur

Ruud2004

Ja Miss Amerika, Je hebt gelijk.
KOA campings kunnen wel eens een beetje steriel zijn.  De KOA in Niagara Falls heeft bijvoorbeeld muziek op het toilet. Soms kreeg ik ook een beetje het "Hi the Hi" gevoel.
#9 - 12-05-2005, 20:45 uur
Kijk eens op onze reisverslagen http://ruud2004.com/

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15