Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Kerst vieren in Orlando

Discussie gestart

Tans4USA

Al tijden is mijn grote wens om eens kerst te vieren in Florida en die gaat dit jaar in vervulling.
I am so happy  :dansbanaan:
We zijn wel vaak begin januari geweest maar nog nooit echt met kerst.

In de kerstperiode straalt overal waar je komt de kerstsfeer je tegemoet, alles is mooi versierd in de pretparken, shopping malls, restaurants en op straat. Amerikanen weten goed hoe ze zoiets moeten aanpakken.
We hebben heel veel leuke dingen op de planning staan en gaan ook een hoop verschillende restaurants uitproberen.
Natuurlijk ga ik ook weer een blog bijhouden en als jullie het leuk vinden kunnen jullie meelezen via deze link; http://kerstinorlando2014.blogspot.nl/.
#1 - 13-11-2014, 17:05 uur

maryde

Wij zullen nu voor de tweede keer Kerst vieren in Florida, vorig jaar voor het eerst. Was inderdaad erg leuk, heel Kerstig ondanks het niet -Kerstige weer. We vertrekken al op 26 november.
#2 - 14-11-2014, 18:45 uur

Ebelix

Ook wij willen een keer de kerstsfeer meemaken in Amerika en daarom vertrekken wij op 7 december richting Florida. Nu kan het nog met de leeftijd van de kinderen.

PS:Anita, welkom op dit forum. We komen elkaar ook overal tegen.
#3 - 17-11-2014, 18:56 uur
NBA Guru 2009    WK voetbal Guru 2006    NFL Guru 2012

Pieter79

Kerst in het noordoosten / New England lijkt me mooier dan in Florida. Met een beetje geluk ligt er dan ook sneeuw.
Daar rondrijden in al die wijken met Kerstverlichting maakt een onvergetelijke indruk.

Gr. Pieter
#4 - 17-11-2014, 19:13 uur
"I pledge allegiance to the flag of the United States of America and to the Republic for which it stands, one Nation under God, indivisible, with liberty and justice for all."
Inventor ***9 Patents Granted*** (Update Oct-2023)

Tans4USA

Bedankt voor jullie leuke reacties.
@Maryde; leuk dat het goed bevallen is en jullie nu voor de 2e keer kerst gaan vieren in Florida.
@Ebelix: inderdaad toevallig, haha. Jullie ook veel plezier.
@Pieter79: rondrijden in wijken met kerstverlichting in Florida is ook leuk. En ik hou meer van de zon dan van sneeuw  ;)
#5 - 18-11-2014, 12:39 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15