Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Logeren op een Ranche in Texas

Discussie gestart

pethard

Ik ben in de periode van 30-09 t/m 4-10 aan het rondreizen in Texas. Texas maakt een onderdeel uit van mijn rondreis door the South en Florida. Vanuit Natchez reis ik per auto naar Dallas / Fort Worth om daarna via Austin en San Antonio via Corpus Christi, Galveston langs de kust door te reizen naar New Orleans. Ik heb wel eens ergens gelezen dat het mogelijk is om een dagje + nacht op een ranche te vertoeven en het echte "cowboy"leven daar mee te maken. Kan iemand mij verder helpen ? Mij wellicht suggesties kunnen geven waar dat mogelijk is,rekening houdend met nmijn route en mij vertellen wat dit eventueel kost ?  Graag uw suggesties !
#1 - 20-03-2011, 22:54 uur
met vriendelijke groeten,

Peter Harderwijk

Tet14

Is dat niet wat kort, in 5 dagen van Natchez naar Dallas, Austin-San Antonio-CC-Galveston en dan naar Nola?  Wanneer wil je de steden zien, en waarom via Corpus? 
Voor een ranchstay zou je in Bandera ten westen van San Antonio kunnen zijn. Cowboy Capital of the world zeggen ze zelf. http://www.banderacowboycapital.com/contents.cfm?pg=places_ranches
#2 - 21-03-2011, 11:35 uur

pethard

We zitten in totaal 9 dagen in Texas waarvan 5 dagen in Dallas, Austin en San Antonio. Een eerdere suggestie was om naar Corpus te rijden omdat daar de USSLexington ligt en deze een bezoek waard is en omdat de kustroute van Corpus naar Galveston erg mooi zou zijn. Maar we staan open voor betere tips  :afro:
We gaan je link nog nauwgezet bestuderen, daar moet zeker een accommodatie tussen zitten die we leuk vinden. Hartstikke bedankt voor je tips. Peter
#3 - 22-03-2011, 22:56 uur
met vriendelijke groeten,

Peter Harderwijk

Tet14

Als je een liefhebber bent is een bezoek aan de Lexington idd leuk. (Het schip ligt aan de noordzijde van de brug) Wij hebben ervan genoten in ieder geval. De route naar Galveston is idd mooi vooral als je van vogels houdt en van Wetlands. Het neemt echter allemaal een hoop tijd. Vergeet niet de coastal stretch tussen Freeport en Galveston te rijden met al die huizen op palen.
#4 - 23-03-2011, 10:32 uur

pethard

Met dank voor je laatste tips, over de paalhuizen had ik al wel gelezen maar wist niet precies waar deze staan. Over tijd gesproken, het blijft moeilijk om een inschatting te maken. We hebben in totaal zes weken de tijd en willen veel zien maar beseffen ook dat je niet 42 dagen hurry up van A naar B kan racen. we blijven flexibel en kijken hooguit de avond tevoren naar een geschikte overnachtingslokatie. Wel willen we de route grotendeels bepalen en de highlights kennen / erover gelezen hebben, zodat we zelf de prioriteiten kunnen stellen. Alles zien en meemaken is natuurlijk onmogelijk, maar wel het gevoel krijgen dat we echt de de dingen zien die er toedoen vind ik belangrijk. 

Dus tips, aanbevelingen, links altijd welkom !   
#5 - 24-03-2011, 19:49 uur
met vriendelijke groeten,

Peter Harderwijk

Tet14

Misschien zet je hele voorgenomen route eens op het forum dan kunnen we meer tips geven.
#6 - 24-03-2011, 21:54 uur

altijdmaarweg

De ervaring die ik tot nu toe heb is gewoon mailen en zeggen wat voor plannen je in petto hebt...
Voor mij is het tot nu toe allemaal gelukt en afgesproken...
Succes...
#7 - 07-05-2011, 20:53 uur

hollandranch

Misschien de King Ranch een optie, je bent in de buurt

http://www.king-ranch.com/
#8 - 08-05-2011, 05:58 uur

Mickeymaro

In het westen, in fort Davis (Jefferson County) liggen een paar Ranches, die ook voor een dag te bezoeken is. o.a. Prude Ranch, ligt nabij een grote Sterrenwacht, Mc Donalds
Observatorium, en nee... ze verkopen geen Big Macs :o
Een hele mooie omgeving, in de nabijheid van Big Bend National Park, Marfa (Lights) en Alpine. Ligt in de nabijheid van de Interstate 10 richting El Paso. Fort Davis ligt ongeveer 5 uur rijden van San Antonio.
Zou er graag weer naar toe gaan...  misschien volgend jaar.
#9 - 26-05-2011, 14:07 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15