Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Maart 2011 naar Florida. Tips?

Discussie gestart

hdeweert

Hallo
In Maart 2011 gaan wij een paar weken naar Florida. Helaas niet zolang als wij wel zouden  willen, maar je kunt niet alles hebben. De trip gaat er als volgt uitzien
Dag1 vrijdag  aankomst Miami  auto ophalen doorrijden naar Homestead boodschappen doen
Dag 2 zaterdag naar Key west via Bahia Honda,  Anny´s beach, Blue Hole (optioneel)laat in de middag sunset sail en snorkelen
Dag 3 zondag  Key West bezichtigen middagje snorkelen
Dag 4 maandag Homestead via Bahia Honda,  Anny´s beach, Blue Hole? (optioneel)
Dag 5 dinsdag Homestead naar Shark vally (per fiets)door naar Fort Lauderdale. ( Sawgras mill)
Dag 6 woensdag Fort Lauderdale - Cape Canaveral
Dag 7 donderdag  Cape Canaveral - Daytona Beach
Dag 8 vrijdag Daytona Beach - Orlando
Dag 9 zaterdag Orlando ( villa huren in omgeving Orlando?)
Dag 10 zondag Orlando Disney
Dag 11 maandag Orlando discovery cove
Dag 12 dinsdag Orlando  Sea world
Dag 13 woensdag Orlando Kelly Park
Dag 14 donderdag Orlando Disney
Dag 15 vrijdag Orlando ?shoppen
Dag 16 zaterdag Orlando ?       
Dag 17 zondag Orlando Amsterdam
Als iemand nog tips heeft voor onderweg of voor het huren van een villa bij Orlando dan houden wij ons aanbevolen.
Harm
#1 - 23-11-2010, 20:38 uur

ordos1955

Kijk eens bij dit reisbureau voor complete reizen, maar ook voor bungalows, townhomes, etc.
Ben met deze organisatie in 2009 naar florida geweest en ik moet zeggen voor een redelijke prijs (5 personen voor 8 dagen incl. vliegreis, townhome en huurauto voor ± €650. per persoon) en een hele goede service.
Nadat we terug waren belde het reisbureau om te vragen of dat alles naar wens was geweest.  ( :afro:)

Gr,

John
#2 - 02-12-2010, 22:21 uur

ordos1955

Vergeten de link erbij te plaatsen http://www.usafunvacations.nl/

Sorry

Kijk eens bij dit reisbureau voor complete reizen, maar ook voor bungalows, townhomes, etc.
Ben met deze organisatie in 2009 naar florida geweest en ik moet zeggen voor een redelijke prijs (5 personen voor 8 dagen incl. vliegreis, townhome en huurauto voor ± €650. per persoon) en een hele goede service.
Nadat we terug waren belde het reisbureau om te vragen of dat alles naar wens was geweest.  ( :afro:)

Gr,

John
#3 - 02-12-2010, 22:25 uur

martinm

In 2008 heb ik hier een villa (poolhome) nabij Disney gehuurd: http://www.awardpoolhomes.com/

Hebben jullie bewust gekozen voor alleen Disney en Universal Studios overslaan......
Wij (gezin met dochter 13) vonden Universal & Island Adventure erg leuk (en staat voor maart 2011 weer op de planning).

In 2009 zijn we naar Sawgrass Recreation Park nabij Ft. Lauderdale geweest,  scheuren door de moerassen met een airboat.

Succes met de planning,

 Martin
#4 - 03-12-2010, 04:07 uur
« Laatst bewerkt op: 03-12-2010, 04:09 uur door martinm »

martinm

Misschien heb je hier wat aan:

http://www.vrbo.com/
#5 - 06-12-2010, 19:19 uur

hdeweert

Hallo martin
Bedankt voor de div links. Naast de tickets zijn nu ook de villa bij Orlando en de auto geregeld. Nu nog het stuk van Key west naar Orlando een beetje leuk invullen.
Ik krijg het idee dat we niet de goeie tijd uitgezocht hebben, De hotel prijzen zijn naar mijn idee een beetje duurder dan normaal.
Harm
#6 - 06-12-2010, 19:37 uur

martinm

Ik denk dat wij 7 dagen (begin maart) het Loews Royal Pacific Resort gaan boeken, lekker dichtbij Universal en je keycard (van Loews) is dan een Express pass in Universal. Ik hoop(te) eigen dat het in maart minder druk zal zijn in de parken (twee jaar terug met kerst waren de parken overvol).

Martin
#7 - 06-12-2010, 19:46 uur

hdeweert

Daar is ons budget wat te krap voor.
Het dagje Discovery cove is al een uitschieter.
Wij gaan van 11 / 27 maart
Harm
#8 - 06-12-2010, 20:01 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15