Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Marco Island

Discussie gestart

Jennie

Lieve Amerika vrienden, ;D ;D

Dit jaar geen rondreis maar een rustvakantie. Ik zie wel wat in Marco Island want ik zie leuke activiteiten op het strand. Weet iemand of het daar in september ook nog een beetje levendig is. We hebben ooit bij Fort Myers totaal alleen op het strand gezeten. Fijn natuurlijk maar beetje te rustig. We zoeken een leuk resort aan het strand met een mooi zwembad om te relaxen. ik hoor graag van jullie. Groet, Jennie
#1 - 02-04-2015, 13:18 uur
Na 16 keer USA, 2016 Canada en Orlando

MiamiHeat

Ik ben bang dat je hier ook redelijk 'alleen' zult zijn. Marco Island en zijn directe omgeving zijn de vakantie en 2e huis locaties voor vele rijke amerikanen. Hoogseizoen loopt hier van eind november tot eind maart. Wel een prachtige omgeving!
#2 - 02-04-2015, 20:28 uur

Harald63

Hallo Jennie,
We zijn vorig jaar 3 weken in september in Marco Island geweest. Miamiheat heeft gelijk, in september is het er redelijk uitgestorven. Bezoeken van het strand wordt "ontmoedigd" door het ontbreken van parkeervoorzieningen. We hebben daar een kast van een huis gehuurd met eigen zwembad, de huizen links en rechts en alle drie aan de overkant stonden leeg, lekker stil dus! Wat we wel hebben ondernomen is het volgende: met een airboat door de "Glades" en krokodillen bekeken, weekendje Key West (duur!), naar de "gunrange" in Naples, flaemarket Ft. Myers, outlet Ft. Myers, Naples Zoo, etc.
Wil je wat levendigere vakantie ga dan wat noordelijker. We zijn al 4 x naar Anna Maria geweest. Vandaaruit over de "Sunshine Skyway" naar Tampa. Of de outlet in Ellenton of de mall in Brandon. Zijn ook twee keer naar Orlando gereden. Succes!
#3 - 29-04-2015, 11:18 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15