Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Memphis

Discussie gestart

armandausa

Hallo,

Ik heb misschien een hele stomme vraag, maar kan het altijd proberen!

Wij zijn Kerst 2007 naar Memphis geweest en als grote Hard Rock Cafe fan heb ik daar een bedeltje gekocht die ik spaar! Nu heb ik die allemaal aan een armband hangen, maar ik ben het bedeltje verloren. Nu is mijn vraag of er iemand naar Memphis gaat (misschien voor Elvis) en voor mijn zo'n bedeltje wil kopen!

Ik zou er heel blij mee zijn, want ik baal er enorm van......

Groetjes,
Armanda!
#1 - 28-01-2009, 20:21 uur

Jenn

Ik ga naar Memphis, maar dat is pas eind oktober. Als je het niet erg vind om een aantal maanden te wachten, dan wil ik wel een bedeltje voor je meenemen! Of Misschien dat er iemand is die er eerder naartoe gaat?
#2 - 29-01-2009, 18:13 uur

armandausa

Maakt mij niet zoveel uit! Wacht er heel graag op >:D >:D Als ik er maar weer eentje heb, want baal er zo van.....

Dus als je er eentje mee wil nemen, echt super zou dat zijn >:D ;D
#3 - 29-01-2009, 18:48 uur

wippelgem

hey ff off topic... ik spaar ook die bedeltjes maar dat armbandje dat er bij hoort vind ik niet handig. Aan wat voor armbandje hang jij de bedeltjes?
#4 - 31-01-2009, 14:29 uur
2000 New York - Washington
2002 rondreis Westen
2006 rondreis Mid-West
2007 rondreis Florida

armandausa

Ik heb een armbandje gekocht en daar ringetjes aangehangen. Ik zou er weleens een foto van maken en hier plaatsen >:D
#5 - 03-02-2009, 19:27 uur

Jenn

Als je ook een omschrijving van het bedeltje wil geven... dan weet ik wat ik precies moet meenemen. En wil je dan alleen zo'n bedeltje uit Memphis, of ook uit New Orleans?
#6 - 03-02-2009, 20:13 uur

armandausa

Ik maak even een foto van het armbandje! >:D

Ik heb griep gehad vandaar de late reactie!, sorry! Vrijdagmiddag ben ik altijd vrij, dus dan komt er een foto op ;D
#7 - 11-02-2009, 19:32 uur

armandausa

Zo heb ik het armbandje gemaakt! >:D

En hier is een close-up van de bedeltjes >:D:

#8 - 14-02-2009, 13:22 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15