Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Okefenokee Swamp - Georgia

Discussie gestart

bartensharon

Van 3 augustus tot 1 september maken wij een rondreis aan de oostkust van USA. Nu willen wij graag naar het Okefenokee Swamp in de staat Georgia. Ik boekjes lees ik dat dit zeker de moeite waard is. Is hier iemand ooit geweest? Ik begrijp dat je het moeras van 3 kanten in kunt. Weet iemand aan welke kant het moeras het best toegankelijk is en het het leukst is?

Bart en Sharon
#1 - 08-06-2007, 12:18 uur

hollandranch

Van 3 augustus tot 1 september maken wij een rondreis aan de oostkust van USA. Nu willen wij graag naar het Okefenokee Swamp in de staat Georgia. Ik boekjes lees ik dat dit zeker de moeite waard is. Is hier iemand ooit geweest? Ik begrijp dat je het moeras van 3 kanten in kunt. Weet iemand aan welke kant het moeras het best toegankelijk is en het het leukst is?

Bart en Sharon


Hoi, ben er nog niet geweest, maar ziet er leuk uit zie de site http://www.okeswamp.com/   Recencies zijn altijd moelijk te geven omdat niet iedereen hetzelfde leuk vind, gewoon naar toe gaan en zelf ervaren, have fun, Hans
#2 - 08-06-2007, 14:55 uur

allard

............. Is hier iemand ooit geweest? ...............
Bart en Sharon

Als je het zo vraagt kan ik wel antwoorden. Wij waren er ooit in mei 1995. Je kon toen naar een soort uitzichtspunt lopen. Het kan zijn dat er inmiddels veel verbeterd is aan de toegankelijkheid. Wij vonden er in vergelijking met Wakulla Springs in de Florida Panhandle niet zo veel aan. Het gebied is erg groot. Het lijkt me vooral een reservaat voor fervente biologen. Denk ook eens aan de wat noordelijker gelegen Cypress Gardens. Geen natuurreservaat maar wel een erg fotogeniek kanotochtje.

Allard
#3 - 12-06-2007, 17:31 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15