Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Opzetje route...

Discussie gestart

ManuelaEnNigel

Ik heb alvast een opzetje gemaakt van een mogelijke route maar heb aan het einde nog dagen over.
Wie kan me vertellen wat ik mis of waar ik evt langer moet blijven?

18 april aankomst 15.40 uur Miami

18-19 Miami
19-21 Islamodora
21-23 Naples
23-25 Sanibel
25-27 St Pete Beach
27-29 Crystal River
29-02 Orlando
02-03 Melbourne
03-05 Fort Lauderdale

Ik heb nu nog 3 dagen over.....

#1 - 23-06-2017, 19:00 uur

ManuelaEnNigel

Niemand? ??? ???
#2 - 25-06-2017, 16:54 uur

Dirc

Je route staat er net en men heeft ook weekend dus geduld.
Ik raad je aan om te beginnen je route in de van-naar opzet te schrijven. Dat is de gebruikelijke manier hier en maakt het je medelezers makkelijker om input te geven. Ik heb je eerder al gezegd dat je mijn route als voorbeeld zou kunnen nemen omdat dat al e.e.a. over geschreven is.

Als je bepaalde keuzes maakt zou je wellicht kunnen aangeven waarom je deze maakt.
#3 - 25-06-2017, 19:10 uur

Cees A

Ik heb, voordat ik inga op je reisplan een paar vragen.

Vraag 1:
Dat je op 18 april naar Miami vliegt is duidelijk
Maar wanneer vlieg je terug ?
Je schrijft namelijk dat je na Ft.Lauderdale (5 mei) nog 3 dagen over hebt. Dat zouden  dan de dagen  6, 7 en 8 mei zijn
Je wekt hiermee de suggestie dat je pas op 9 mei terugvliegt naar Nederland.
Of vertrek je toch op 8 mei uit Miami en kom je op 9 mei aan in Nederland ? (dan heb je dus maar 2 dagen over)
Of land je op 8 mei in Nederland ? Als dat zo is vertrek je al op 7 mei vanuit Miami en heb je maar 1 dag over

Vraag 2:
Wat zijn je plannen in Florida ?  Ga je 3 weken op de diverse stranden liggen ?
In je reisplan ontbreken namelijk zo ongeveer alle belangrijke bezienswaardigheden die Florida te bieden heeft.
Ik zie in je schema alleen een aantal overnachtingsplaatsen.
Of je in Florida ook nog iets wil gaan zien, doen en ondernemen is onduidelijk

Vraag 3:
Ik kan me van je vorige reis herinneren dat je toen een reisadviseur had met, op z'n zachts gezegd, vreemde ideeën.
Is diezelfde reisadviseur nu weer in beeld ?

Vraag 4:
Staat je reisplan al vast en zijn je overnachtingen al geboekt of is er, behalve de vliegtickets nog niks geregeld ?

Verzoek:
Dirc doet je het verzoek om je schema in een van - naar vorm te schrijven.
Ik herhaal dat verzoek nog eens. Hieronder een voorbeeld dat je verder kunt aanvullen.
Je zou er, voor de duidelijkheid, per dag nog bij kunnen zetten wat je die dag wil gaan doen, zien of ondernemen.

Dag 01: 18/04: Vlucht van AMS naar MIA. Aankomst MIA 15.40 uur
Dag 02: 19/04: Miami - Islamorada
Dag 03: 20/04: Islamorada
Dag 04: 21/04: Islamorada - Naples
Dag 05: 22/04: Naples
Enz. ...............
#4 - 26-06-2017, 08:32 uur

Terpies

@Cees A ik denk dat Nigel geschrokken is van alle (logische en terechte) vragen en zijn reis zelf al heeft (laten) vastleggen.

Hij is sinds 25 juni niet meer op het forum geweest....dus heeft zelfs je antwoord, ondanks zijn 'haast' niet mogen lezen....ik vond het erg vermakelijk om je antwoorden te lezen  :dansbanaan: :dansbanaan: :dansbanaan:
#5 - 25-07-2017, 13:38 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15