Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Opzoek: Mensen die recent witte huis aanvraag hebben gedaan

Discussie gestart

meej

Hoi Allemaal,

Ik ben momenteel een blog aan het typen over een bezoek aan het Witte Huis. Wij hebben deze een paar weken geleden namelijk bezocht. Het punt is dat ik wisselende reacties lees van Nederlanders (die in Nederland wonen) die een aanvraag hebben gedaan. Sommige is het gelukt binnen te komen, andere niet. Wij wonen in Amerika en heb dus geen idee of dit mee speelt...

Daarom ben ik op zoek naar meer ervaringen van andere. Graag hoor ik ervaringen van mensen (of van vrienden/familie/kennissen die je kent) die recent (onder de Trumps administration) een aanvraag hebben gedaan voor een tour door het Witte Huis. Hoe/waar heb je dit gedaan? En heb je al goedkeuring/afkeuring gekregen?

Zo krijg ik beter een idee van hoe en wat. Wil namelijk geen zaken op mijn blog zetten die niet waar zijn...
Thanks!!
#1 - 23-05-2017, 02:49 uur

Wop

Aanvraag gedaan (Onder Obama) bij een senator..  Was door de eerste selectie, hierna helaas afgewezen ivm teveel aanvragen voor die dag.
#2 - 01-06-2017, 14:46 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15