Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Orlando in oktober?

Discussie gestart

patspoel

Is Orlando in oktober te doen?
Ik wil mijn vriendin verrassen door haar een weekje mee te nemen naar Disneyworld met haar verjaardag.
Ze is 16 oktober jarig en dan wil ik haar meenemen van 13 tot en met 20 oktober.

Zijn er dan vakanties ofzo in Amerika? Of is het dan nog rustig, voordat Halloween begint?

Alvast bedankt voor de reacties
#1 - 01-03-2007, 14:16 uur

hollandranch

Is Orlando in oktober te doen?
Ik wil mijn vriendin verrassen door haar een weekje mee te nemen naar Disneyworld met haar verjaardag.
Ze is 16 oktober jarig en dan wil ik haar meenemen van 13 tot en met 20 oktober.

Zijn er dan vakanties ofzo in Amerika? Of is het dan nog rustig, voordat Halloween begint?

Alvast bedankt voor de reacties

Ik heb Orlando tijdens kerst meegemaakt, NOOIT MEER, veel te druk. Vooral heel veel Engelsen, dus kijken of de Engelsen toevallig geen vakantie hebben  embarressed Qua weer natuurlijk perfect, see ya
#2 - 01-03-2007, 14:40 uur

jerbia

Ik ben in 1995 in oktober in Orlando geweest. Ik vond dat een fijne periode, de temperaturen zijn aangenaam en het is veel minder druk dan in juli/aug.

Trouwens, leuke verassing  ;)
#3 - 01-03-2007, 16:16 uur

patspoel

Ja dat vond ik zelf ook wel.
Ik wil dan een hotel in Downtown Disney.

Ik ben er zelf al geweest, met kerst en oud en nieuw in 2005/2006
Is wel drukker maar om nou te zeggen dat ik het nooit meer doe.... ik vond het wel gezellig
#4 - 02-03-2007, 11:06 uur

nbraakman

Je mist Halloween net, als ik het goed heb (is toch eind oktober?)
Ik heb geen ervaring met Orlando in oktober, maar wel met augustus en december.
In december was het lekker warm, beetje fris als het net geregend had, maar prima te doen. Augustus in oplezierig heet, eerlijk gezegd.
Oktober zal er wel een beetje tussenin zitten.

Oktober in LA is erg plezierig.
#5 - 15-03-2007, 12:43 uur



maybe

Dit jaar waren we er in mei (net terug wink) maar 1,5 jaar geleden waren we van 15 september tot 6 oktober in o.a. Orlando.
Ik vind het weer dan heerlijk (het is 's avonds wel vrij snel donker, maar oké, heeft ook wel wat wink)
Ik zou het je aanraden!

Groetjes, Bianca cheer
#6 - 02-06-2007, 21:55 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15