Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Overnachting Death Valley

Discussie gestart

Mjölnir

Beste lezer,

Momenteel zit ik een beetje in mijn maag voor het regelen van een overnachting in de Death Valley. Kamperen durf ik in deze hitte niet aan in juni, dus ik ben op zoek naar een (relatief) goedkoop motel/hotel. Heeft iemand ervaring in deze regio? Alle tips zijn welkom!
#1 - 13-03-2011, 17:28 uur

Ine

Weinig keuze in DV, maar check deze website:
http://www.nps.gov/deva/planyourvisit/lodging.htm

Indien te duur dan doorrijden en overnachten (reserveren aanbevolen) in Lone Pine.
#2 - 13-03-2011, 17:32 uur

djengo

 Voor Juni zou ik een overnachting nemen vlak voor het park en er dan smorgens vroeg meteen heen te gaan.
#3 - 13-03-2011, 19:55 uur

Tet14

Beatty heeft een aantal minder dure motels maar is niet in Death Valley.  Ik zou toch even doorbijten en iets meer betalen bv in Stoverpipe Wells. Als je van Las Vegas komt en alleen door DV wil rijden met stops dan is Lone Pine idd een goede optie.
#4 - 13-03-2011, 23:01 uur

Mjölnir

Voor Juni zou ik een overnachting nemen vlak voor het park en er dan smorgens vroeg meteen heen te gaan.

Waar denk je dan zoal aan? Ik kom trouwens vanaf Lee Vining en rijd richting Las Vegas.
#5 - 14-03-2011, 01:27 uur

Tet14

In Lone Pine hebben wij in Dow Villa, de Best Western en de Comfort Inn gelogeerd. Niet duur en goed. Als je DV binnenrijdt heb je eerst Panamint Springs Resort. Zeker geen resort. Wij betaalden verleden jaar $ 94,--  Wel erg rustiek. Dan heb je Stovepipe Wells resort. Volgens mij hebben ze hier ook goedkopere kamers maar wij zaten in de duurdere. Dan heb je Furnace Creek Ranch. Die is vaak duurder.   Vul de tank in Lone Pine. Stuk goedkoper dan in Death Valley (pompen bij de genoemde hotes, van deze pompen is die in SPW het minst duur. Beatty en Pahrumps hebben goedkopere brandstof. ) We hebben in al deze hotels gelogeerd maar muv Panamint Springs, langere tijd geleden dus de prijzen die wij toen betaalden zullen nu niet meer gelden.
Tet
#6 - 14-03-2011, 10:54 uur

Mjölnir

Iemand ervaring met het hotel in onderstaande link? Ziet er wat stoffig en oud uit, maar qua prijs vind ik het wel in orde.

http://www.amargosa-opera-house.com/
#7 - 14-03-2011, 22:23 uur

Jez

Iemand ervaring met het hotel in onderstaande link? Ziet er wat stoffig en oud uit, maar qua prijs vind ik het wel in orde.

http://www.amargosa-opera-house.com/

De reviews zijn nogal wisselend.........
#8 - 14-03-2011, 22:30 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Tet14

Leuk om even te stoppen. Ik weet niet of Marta Becket nog voorstellingen geeft. Zo'n plaats verdient wel alle steun imo. Basic lodging en ze zeggen dat het er spookt. Flauwekul uiteraard.  Als je van Lee Vining komt en dan door DV rijdt zou je als laatste stop Dante'View kunnen doen en dan bij Marta overnachten.
#9 - 15-03-2011, 11:21 uur

Mjölnir

Momenteel heb ik bijna mijn keuze gemaakt. Het wordt waarschijnlijk een overnachting is Stovepipe Wells, gewoon lekker middenin het park! Dat het wat meer kost neem ik op de koop toe. Ik twijfel alleen tussen een PATIO ROOM en een STANDARD ROOM. Op de volgende website lijkt het alleen alsof de PATIO geen airco heeft, deze is dan ook goedkoper. Een airco lijkt me in deze woestijn wel erg prettig. Heeft iemand ervaring met dit hotel en klopt het dat deze kamer geen airco heeft? Dank!
#10 - 17-03-2011, 22:50 uur

Tet14

Ik heb ervaring met dit hotel maar de kamers die wij hadden "luxe" kamers hadden een a/c
#11 - 18-03-2011, 11:51 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15