Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Planningsvraag Deep South route

Discussie gestart

Wop

Duidelijk!
#31 - 12-02-2016, 13:10 uur

Wop

Dit was / is mijn optie 4 voor het laatste gedeelte van mijn reis zoals @Cees A  deze voorstelde. Ik zit toch aan een mogelijke optie 5 te denken (Zie daaronder) Scheelt totaal toch zo'n 260 km en ik win een dag D.C. . Nu ben ik alleen bang voor de tegen argumenten om optie 5 toe te passen, Dus waarom mag ik Charleston / RIchmond niet missen ipv een (tussen) stop in Charlotte?

Note. Ik ben al eens in Washington geweest, zou me redden met twee dagen. Maar drie biedt wat meer mogelijkheden)

16-aug   Atlanta - Charleston      494
17-aug   Charleston - Richmond   648
18-aug   Richmond -  D.C.       165
19-aug   Washington D.C.       
20-aug   Washington D.C.       
21-aug   Amsterdam      0
   
   
Optie 5

16-aug   Atlanta - Charlotte   394
17-aug   Charlotte – Richmond - D.C.      644
18-aug   Washington D.C.      
19-aug   Washington D.C.       
20-aug   Washington D.C.       
21-aug   Amsterdam      0
   
#32 - 27-02-2016, 17:13 uur
« Laatst bewerkt op: 27-02-2016, 17:35 uur door Wop »

Cees A

@Wop : Tegenargumenten ?  Het enige tegenargument dat ik kan bedenken geldt voor alle genoemde opties. Tijdgebrek om alles te zien   :)
We hebben op dit forum voor alle opties wat mogelijkheden en bezienswaardigheden genoemd.
Voor de nieuwe optie 5 doe ik dat dus ook: http://www.tripadvisor.com/Attractions-g49022-Activities-Charlotte_North_Carolina.html
De uiteindelijke keuze is aan jou.  Jij bent degene die zich straks voor die keuze moet verantwoorden tegenover z'n familie  innocent

Have fun, Cees
#33 - 27-02-2016, 19:14 uur
« Laatst bewerkt op: 28-02-2016, 09:16 uur door Cees A »

Wop

@Cees A  Ik weet het ook wel, maar als ik dan weer eens kijk denk ik steeds: zal dat niet beter zijn of wat als ik dat. .. Misschien moet ik mij maar eens gewoon bij mijn keuzes houden ;-)  (To much to see, to little time   :-\)

En was eigenlijk van plan om tegen mijn familie te zeggen dat ik van jou zo moest rijden  :D
#34 - 28-02-2016, 12:52 uur

Wop

Begrijp ik goed dat je op dinsdag 09-08 van Pigeon Forge naar Nashville wil rijden en dat je diezelfde dag ook nog Cades Cove en Fork Motor Trail wil doen ?
Denk eraan dat je er al bijna 1˝ uur over doet om van het visitorcenter bij Cades Cove te komen. Het rijden van die loop kost je ook ongeveer 1 uur.
Al bij al ben je, gerekend vanaf het visitorcenter, al gauw een halve dag bezig met die looproad.
De Fork motor trail is niet zo lang, maar ook daar ben je toch wel 1˝ uur zoet mee.
En dan wil je diezelfde dag ook nog eens via Lynchburg naar Nashville rijden.
Ik heb die weg nooit zelf gereden, maar als ik Google mag geloven ben je daar ook 5˝ uur kwijt mee.
Ik zou dus nog eens goed kijken of je die dag niet anders moet indelen.

Ik heb een extra dag, alleen voor de Smoky's ingepland.   

Zondag   Roanoke - Pigeon Forge   
Maandag   Pigeon Forge     (Dollywood)
Dinsdag   Smoky Mountains (Gatlinburg)
WoensdagSmoky Mountains (Gatlinburg)  - Nashville
#35 - 16-07-2016, 11:33 uur

Cees A

Ik heb een extra dag, alleen voor de Smoky's ingepland.   

@Wop    Goed plan. Ga je geen spijt van krijgen.   :afro:
Maar ga je nou die dinsdag nog verhuizen naar Gatlinburg ?  Nee toch zeker.
 Pigeon Forge en Gatlinburg liggen tegen elkaar aan.   Je rijdt Pigeon Forge uit en vrijwel meteen Gatlinburg in.
 
#36 - 16-07-2016, 12:45 uur

Wop


Goed plan. Ga je geen spijt van krijgen.   :afro:
Maar ga je nou die dinsdag nog verhuizen naar Gatlinburg ?  Nee toch zeker.
 Pigeon Forge en Gatlinburg liggen tegen elkaar aan.   Je rijdt Pigeon Forge uit en vrijwel meteen Gatlinburg in.
 

Euh Jah.... Ik had het hotel in Pigeon Force al betaald en die heeft geen plek meer voor een extra dag..  Vol...    Dus dan maar die koffers terug de auto in..
#37 - 16-07-2016, 13:01 uur

Cees A

Ah, oké.  Da's inderdaad een geldige reden  om te verhuizen @Wop  .   :)
#38 - 16-07-2016, 14:01 uur

Jez

@Wop, ik las dat je misschien naar het Witte Huis wilt. Tip: probeer die voor meerdere dagen te reserveren! Wij zijn via tantelief in Pennsylvania vrij lang bezig geweest kaartjes te krijgen en toen het bijna zover was, bleek dat voor onze dag alle tours gecanceld waren. We mochten niet switchen naar een andere dag, omdat we die niet eerder hadden opgegeven (lang leve de bureaucratie).

Nog een tip: naast het Witte Huis zit de Old Ebbett Grill. Erg leuk en lekker en misschien zie je nog een beroemde politicus of zo
#39 - 20-07-2016, 22:44 uur
« Laatst bewerkt op: 20-07-2016, 22:49 uur door Jez »
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Wop

@Wop, ik las dat je misschien naar het Witte Huis wilt. Tip: probeer die voor meerdere dagen te reserveren! Wij zijn via tantelief in Pennsylvania vrij lang bezig geweest kaartjes te krijgen en toen het bijna zover was, bleek dat voor onze dag alle tours gecanceld waren. We mochten niet switchen naar een andere dag, omdat we die niet eerder hadden opgegeven (lang leve de bureaucratie).

Ik heb alle beschikbare dagen ingevuld als optie (slechts 2), We zullen zien..  Alles is ingevuld en gestuurd. Ik hebbegrepen dat je ongeveer twee weken van te voren hoort of je welkom bent. (Of niet  ??? )

Nog een tip: naast het Witte Huis zit de Old Ebbett Grill. Erg leuk en lekker en misschien zie je nog een beroemde politicus of zo

Ha, Dank je!   Staat op de lijst....  Politicie spotten Yeah!  ::) Ik ken ze ook allemaal uit mijn hoofd  ;D
#40 - 21-07-2016, 07:30 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15