Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Radarboot Memphis

Discussie gestart

Wop

Heeft er iemand wel eens een vaartocht gedaan met een zgnd radarboot op de Mississippi vanaf Memphis?  Zo,ja wat zijn de mogelijkheden en heeft het aan de verwachtingen voldaan?
#1 - 14-07-2016, 09:53 uur

Chris RTA

Er is een soort cruise organisatie die gewoon een schema heeft en een heel stuk de Mississippi af en op vaart naar New Orleans. Dat zijn flinke tochten en je moet ook weer terug naar je auto in de meeste gevallen. Of je moet je auto ergens in kunnen leveren en in New Orleans weer een nieuwe ophalen.

Dan heb je bij verschillende plaatsen langs deze rivier ook nog kleinere tochtjes, maar die wij gezien hebben zagen er wel erg toeristisch uit. Of varen gewoon op een andere motor terwijl het rad voor de show meedraait. Daar doe je het niet voor.

Wij hebben ze vorig jaar wel gezien, maar hebben er geen gebruik van gemaakt. Terwijl het wel op ons lijstje stond.
#2 - 14-07-2016, 11:02 uur

Hans B

Jaren terug hebben wij een (mid)dag tripje gemaakt.
Volgens mij was dat vanaf of nabij Mud Island.
Eem klein rondje over de rivier.
#3 - 14-07-2016, 21:59 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

maryde

Vorige maand hebben wij dat vanuit New Orléans gedaan, was wel aardig, niet meer dan dat. Je voer ongeveer een uur heen, een stop om een oude plantage met Visitor Centre te bekijken en weer terug. We hadden een gids , die geen seconde haar mond hield en dat was jammer!
#4 - 16-07-2016, 19:35 uur

Wop

Een uurtje op de Mississippi vind ik wel genoeg ;-)  We zitten in Memphis en daar willen we ook graag weer aanmeren.. Ik denk dat ik ter plaatse wel kijk wat er mogelijk is. Ik kan niet echt een duidelijk organisatie vinden die wat aanbiedt naar onze behoefte..
#5 - 17-07-2016, 09:33 uur

Hans B

Voor wat ik me herinner is het ook niet echt een spannend tripje. Je vaart een rondje onder beide bruggen en that's it.
Leuker is wellicht de wandeling over Mud Island, waar de hele rivier op schaal is nagebouwd. Verder is er een museum en kun je de Memphis Belle bekijken.
#6 - 17-07-2016, 10:05 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15