Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

reis Florida

Discussie gestart

jaapbouma

Hallo allen,

Na een aantal USA trips hebben we enigzins aarzelend besloten in April Mei 15 dagen naar Florida te gaan met twee kinderen van 8 en 11 jaar. Vorig jaar hebben we voldoende pretparken gezien aan de West kust. Dat kunnen we deze keer dus overslaan. Omdat we totaal geen ervaring hebben met Florida en we het idee hebben om ergens een week aan het strand te bivakkeren. Het liefst in een appartement.

Ik heb de volgende vragen. We komen aan in Miami. Veronderstel dat we een aantal dagen nemen om via Key West en de Everglades  ergens aan de Westkust een appartement te huren. Missen we dan veel "must see" zaken? Rekening houdend met mijn gedachte dat we Orlando alleen zouden moeten meenemen voor de pretparken. Dit lijkt me redelijk relaxed.

In welke stad aan de west kust zouden we de strandvakantie door moeten brengen. Is VRBO.com de juiste site om dit te boeken of zijn er andere betere sites.

Tenslotte als ik helemaal mis zit met deze invulling van de 15 dagen dan hoor ik het graag.
#1 - 16-01-2011, 22:53 uur

Hans B

Pretparken? Ik zou toch niet vergeten om Cape Canaveral en Sea World te bezoeken.
en snorkelen bij John Pennekamp.
#2 - 17-01-2011, 10:09 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

Tet14

Als je een week aan het strand wil zitten en vliegt op Miami dan zou ik Orlando helemaal over slaan. Een weekje voor Miami Beach, Coral Cables, Key Largo, Key West en Everglades NP (nam ons al de gehele dag en vonden we geweldig). We hebben wel eens 2 weken aan de Atlantic beach gezeten zonder ons te vervelen maar dat was in een hotel (Sunny Isles). www.vrbo.com is een bekende site en wordt veel gebruikt.  Het is wat avontuurlijker maar voor een langer strandverblijf kijken we gewoon ter plaatse en gaan onderhandelen. Maar met een family en beperkte tijd is dat wellicht niet aan te bevelen.
Tet
#3 - 17-01-2011, 11:59 uur

Anky28

Tet14, wij gaan komende juli naar florida op rondreis. Wij hebben 1 nacht in key west en daarna gaan we naar naples (2 nachten)
Is 1 nacht in key west wel voldoende?
#4 - 17-01-2011, 18:55 uur

Yessica

Ik vind 1 nacht een beetje kort, maar ja, ik vond het ook heerlijk om langs al die mooie houten huisjes te struinen of rond het eiland te fietsen. Het is ook best een eind om effe voor 1 nachtje heen en weer te rijden.
Heb je al geboekt dan? Ik heb een keer gehad dat ik in het hoogseizoen alleen een kamer kon boeken voor een verblijf van minimaal 2 nachten. Maar dat is geen straf hoor  ;)
#5 - 17-01-2011, 19:09 uur



Tet14

Yessica vindt een nacht een beetje kort. Ik ook.
#6 - 17-01-2011, 23:15 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15