Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Reis naar het Zuiden van de USA

Discussie gestart

vato

Hoi allemaal,

Ik ga in oktober naar the USA (Zuiden), New Orleans, Baton Rouge, Clarksdale, Memphis. Heeft iemand tips voor mij???
Heeft iemand wel eens een gospel-mis meegemaakt, zo ja, wie-wat-waar moet je dan op letten ????
#1 - 17-08-2005, 17:29 uur

Mississippi

Ik ben in Oktober ook in dat gebied  :D

 - Memphis TN - Greenville MS - New Orleans LA -

Hoe lang ben je daar en wat ga je in Clarksdale doen  ???



#2 - 17-08-2005, 20:03 uur
« Laatst bewerkt op: 17-08-2005, 20:03 uur door Mississippi »

vato

Ben 2 weken daar, en wil graag naar het Delta Blues museum en heb gezien en gehoord dat Morgan Freeman daar een leuke bluesclub heeft geopend.

By the way, ik ga 13 oktober....
#3 - 17-08-2005, 22:02 uur

Jez

En wanneer kom je terug? Dan mag je ook in dit lijstje:

http://amerika.nedforum.nl/index.php?board=8;action=display;threadid=1942
#4 - 17-08-2005, 22:08 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

vato

van 13 oktober t/m 27 oktober
#5 - 17-08-2005, 22:13 uur

vato

Leuk overzicht JEZ, dank je.
#6 - 17-08-2005, 22:48 uur

Jez

 ;)
#7 - 17-08-2005, 22:52 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Ties

Hey lui,

Ik ga 1 september naar dit gebied. Begin in Nashville, Memphis, Jackson, Natchez, Baton Rouge New Orleans.

Ben nu het internet aan het afzoeken naar eventuele reisverslagen of tips voor bezienswaardiheden enzo.

Als jullie tips hebben hoor ik het graag, ik zal proberen na terugkomst (16 september) een reisverslagje te maken.

gr
Ties 8)
#8 - 19-08-2005, 14:31 uur

Mrjn

Je zit erg goed om in ieder geval een deel van de Natchez Trace Parkway te rijden, de oorspronkelijke handelsroute in die regio. Ooit begonnen door Indianen, maar later ook gebruikt door andere inwoners. En probeer ook zoveel mogelijk historische stops onderweg mee te pakken.
Niet doen als je haast hebt, je mag niet harder dan 45 mph. Maar wel heel leuk.
#9 - 19-08-2005, 16:25 uur

Ties

 :D

Thanks voor de tip
#10 - 19-08-2005, 17:14 uur

kevertje

Hey lui,

Ik ga 1 september naar dit gebied. Begin in Nashville, Memphis, Jackson, Natchez, Baton Rouge New Orleans.

Ben nu het internet aan het afzoeken naar eventuele reisverslagen of tips voor bezienswaardiheden enzo.

Als jullie tips hebben hoor ik het graag, ik zal proberen na terugkomst (16 september) een reisverslagje te maken.

gr
Ties 8)

Ties, je gaat morgen dus weg ? Ik hoop da tje dit nog leest.
Wat doe je met je New Orleans planning ?????
#11 - 30-08-2005, 15:48 uur

Ties

Hai Kevertje,

New Orleans is inderdaad nu een ander verhaal geworden. Ik verwacht dat het met een sisser afloopt en dat we er wel fatsoenlijk terecht kunnen. Morgen vroeg heb ik nog contact met mijn reisbureau ik wacht dus af. De reis gaat zowiezo door...misschien dat er aan het einde een wijziging van Hotel of plaats komt......

Heb er zin in!!!!!!!! ;D
#12 - 30-08-2005, 21:30 uur

kevertje

Hai Kevertje,

New Orleans is inderdaad nu een ander verhaal geworden. Ik verwacht dat het met een sisser afloopt en dat we er wel fatsoenlijk terecht kunnen. Morgen vroeg heb ik nog contact met mijn reisbureau ik wacht dus af. De reis gaat zowiezo door...misschien dat er aan het einde een wijziging van Hotel of plaats komt......

Heb er zin in!!!!!!!! ;D

New Orleans is verboden gebied ! Op www.wwltv.com kan je dat lezen.
Bewoners mogen volgende week wellicht terug om spullen te halen maar mogen dan een maand de stad niet in !
#13 - 30-08-2005, 21:34 uur

Ties

hai,

ik lees het, das niet zo'n een mooi bericht. Morgen maar eens verder uitzoeken en anders wordt het een andere laatste bestemming.

Ik hoorde wel dat de airport gewoon open is......pfff
Ik ga het morgen maar eens nader bekijken.....

dank voor het meeleven

gr
Ties
#14 - 30-08-2005, 21:38 uur

kevertje

hai,

ik lees het, das niet zo'n een mooi bericht. Morgen maar eens verder uitzoeken en anders wordt het een andere laatste bestemming.

Ik hoorde wel dat de airport gewoon open is......pfff
Ik ga het morgen maar eens nader bekijken.....

dank voor het meeleven

gr
Ties

Je bedoeld New Orleans airport ? Lijkt me sterk, op delta.com staat dat er pas vanaf 6 september weer gevlogen kan worden op new Orleans en dat weten ze nog niet eens zeker.

Laat ons ff weten wat je doet. Ik ben erg benieuwd omdat ik een soortgelijke planning de 9e heb.
#15 - 31-08-2005, 08:03 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15