Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

reis vanaf Washington naar Miami

Discussie gestart

kees koning

Beste forumleden,

Wie kan mij adviseren hoe te reizen vanaf Washington Dulles Airport naar Washington stad omgeving New Hampshire Avenue Northwest. Wij zijn met 3 personen.
Na een paar dagen rijden wij via Williamsburg, Kitty Hawk, Ocracoke, Atlantic en Myrtle Beach, Charleston, Sannah, St Augustine, Clearwater, Naples naar Miami. Ik heb al heel veel tips van het forum gehaald maar sta altijd open voor nog meer informatie over deze plaatsen.

Dank voor je hulp.
#1 - 30-06-2010, 16:15 uur

Tet14

Hi Kees, welkom op het forum.
Op die DC vraag kan ik helaas geen antwoord geven maar een korte zoektocht op Google Maps of Mapquest zal al tot goed resultaten leiden. Hoe lang hebben jullie tussen DC en Miami? Ik zie bv Ocracoke staan. Hebben jullie plannen  om meer ferries te nemen?  Wij gaan  ook naar de Outer Banks en langs de kust in september dus ik ben wel benieuwd naar je route.
Tet
#2 - 01-07-2010, 08:11 uur

kees koning

Beste lezer,

Onze reis gaat in totaal drie en een halve week duren. Vanaf Washington DC en en een overnachting in Williamsburg rijden wij naar Kitty Hawk. Na een overnachting varen wij met de veerboot van Hatteras naar Ocracoke. Deze hoef je niet te boeken. Wij blijven 2 nachten op Ocracoke en gaan dan met de geboekte ferry naar cedar island. Vandaar rijden wij verder naar Atlantic beach, Myrtle Beach en rijden door naar beneden. ook maken wij nog een stop op Jekyll island.
#3 - 01-07-2010, 19:15 uur

Hans B

Hallo Kees,
ik ben nog niet in die buurt geweest.
Ik ga in september van St.Augustine (FL) naar Myrtle Beach (SC), mocht je eerder gaan houdt in me aanbevolen voor de highlights op dat stukje.
#4 - 01-07-2010, 19:24 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

Tet14

Tjonge, het wordt druk daar. Op 6 sept vliegen we op Orlando en dan de volgende dag naar de kust waarschijnlijk St. Augustine. Vervolgens zoveel mogelijk langs de kust naar Delaware. We reizen niet op een tijdschema en blijven zolang we willen. Wellicht een borrel ergens in de buurt Hans? Wanneer gaan jullie? En bedankt voor de info Kees. Wij nemen alleen dat gratis pontje ;)
Tet
#5 - 01-07-2010, 20:20 uur

meistershof

hallo
Wij gaan 21 sept naar washington en dan als het weer mee zit via chenandoah nat park over de blue-ridge parkway
naar atlanta,van daar naar de kust o.a savanna dan langs de kust naar Miami.
als het geen mooi weer is gaan we direct langs de kust richting florida .
Succes met de voorbereidingen ,Wij hebben er ook weer zin in.
Groeten Wim.
#6 - 04-07-2010, 17:54 uur

PetraVS

Hoi Kees,

Ik woon in de omgeving van Washington en ben wel bekend met Williamsburg en de Outerbanks.  Van Dulles Airport loopt er geen openbaar vervoer.  De goedkoopste optie is een Washington Flyer bus naar het West Falls Church metro station en dan van daaruit met de metro.  Je kunt ook een shuttle bestellen, wat al dan niet goedkoper is, dan een taxi.  De derde optie, zeker de duurste, tenzij je een auto huurt, is een taxi.  Het is uit jouw berichtje niet duidelijk, of je in Dulles al een auto gaat huren.  Is dat wel het geval, dan kan ik je helpen met een minder drukke route.
#7 - 06-07-2010, 05:28 uur

kees koning

Beste Petra,

Wij halen onze huurauto op Dulles Airport  op na ons 3 daags bezoek aan Washington DC en rijden dan door naar Williamsburg en Outerbanks etc.

dank voor je reactie, KK.
#8 - 11-07-2010, 12:10 uur

PetraVS

Snap ik het dan goed, dat je vraagt, wat de beste route is om naar Washington te rijden?  Het verkeer naar Washington kan erg druk zijn, maar je doet er waarschijnlijk het best aan om de Dulles Access Road naar de I-66 te nemen.  Dat zijn snelwegen, die direct naar de stad leiden. 
#9 - 12-07-2010, 04:58 uur

kees koning

Beste Petra,

Misverstand op misverstand. Wij komen aan op Dulles en gaan dan met willekeurig vervoer naar de stad. Daar ging mijn vraag over. Hoe komt het snelst en voordeligst met 3 personen van Dulles naar de Dupont Circle.
Als je nog last minute tips hebt over DC, Williamsburg en/of  :D Outerbanks hebt, hou ik mij aanbevolen.

Dank, Kees.
#10 - 16-07-2010, 12:18 uur

Katja

Voor ons is de goedkoopste manier om met de bus te gaan http://www.washfly.com/flyer_bus_schedule.htm dit is $10 p.p.
Maar met vier personen zou ik een taxi overwegen dan ben je onder de $60 klaar en dat is het aller snelste.
Daarbij vond ik de taxichauffeurs in Washington de leukste die ik ooit meegemaakt heb.
#11 - 28-07-2010, 23:35 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15