Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Reisroute USA 2010; planning.

Discussie gestart

Mark One

Reisroute USA 2010; planning.

• Atlanta
• Roberstown, Helen
• Great Smoky Mountains, National Park
• Knoxville
• Williamsburg
• Lexington
• Elizabethtown
• Mammoth Cave, National Park
• Nashville
• Memphis
• Vicksburg
• Natchez
• New Orleans
• Pensacola
• Panama City Beach
• Atlanta

Heeft er iemand ervaring met een vergelijkbaar "rondje" ? Reis periode september/oktober 2010.
Het plan is het "rondje" per auto af te leggen; niets moet alles mag principe. D.w.z. dat alleen bij aankomst in The States en terug keer naar Nederland overnachtingen zijn vastgelegd.

Mogelijk dat er mensen zijn die buiten de "bekende" zaken zeggen ga daar eens kijken.

Alvast bedankt voor jullie input.
#1 - 03-08-2010, 23:25 uur

Jenn

Dat ziet eruit als een mooi rondje! Ik ben gek op het Zuiden en ga dan ook geregeld naar New Orleans. Vorig jaar heb ik in oktober een gedeelte van jullie route gedaan, met de bus van Memphis via Greenville, Natchez en Lafayette naar NOLA. Wellicht kan je wat tips uit m'n reisverslag halen... http://blondeandbeyond.web-log.nl/blonde_and_beyond_travel_/blues_eyed_backroads/ 
Voor New Orleans zou ik toch willen aanraden om van tevoren een hotel te boeken. In september/oktober worden er een aantal festivals gehouden die erg veel bezoekers trekken en ervoor zorgen dat hotels snel vol zitten. Je loopt kans dat je dan of het driedubbele moet betalen of ergens achteraf komt te zitten.
Als je een beetje kan aangeven waar jullie intresses liggen, dan kan ik wat meer input geven over leuke tips en bezienswaardigheden.

Alvast veel plezier gewenst met alle voorbereidingen!
#2 - 04-08-2010, 01:00 uur

djengo

Mooi rondje,

Wij vonden de rondleiding bij Jack Daniels ( Lynchburg tennessee) erg leuk. We zijn ook in Tupelo geweest, de geboorteplaats van Evis.
We zijn ook in September geweest. Ik hoop dat je zicht hebt in de Smokey mountains, wij hadden het echt Smokey. Voor NO hadden wij geen hotel van tevoren geboekt, Moesten wel even zoeken maar toch gelukt in het centrum.
Je komt als het goed is bij Natchez in de buurt langs Mama`s cupboard. een (ex)restaurantje in een leuke vorm. Voor de katoenvelden ga je in een prima tijd en kun je ze de katoen zien oogsten als het meezit.
#3 - 04-08-2010, 08:11 uur


Tet14

De route is goed mogelijk en een groot aantal prachtige plaatsen. Je zou ook kunnen  beginnen in Orlando en daar weer eindigen dan zal de autohuur iets goedkoper zijn en kan je plaatsen als St. Augustine, Savannah en Charleston toevoegen. En ook nog wellicht Dayutone en Kennedy Spacecenter.
#5 - 04-08-2010, 09:35 uur

Mark One

Aan allen,

Bij deze al bedankt voor de tips tot nu toe; ik ga er zeker gebruik van maken.
#6 - 04-08-2010, 19:20 uur

Amarilisvos

Dag Mark One,

Wij zijn in september ook in Kentucky. Je vermeldt niet wanneer je juist in Lexington, KY zult verblijven. Denk er wel aan dat vanaf 25 september tot 10 oktober de wereldkampioenschappen paardrijden worden gehouden.

In Lexington gaan wij zeker een Bourbon distillerij bezoeken (Four Rodes, Wild Turkey, ..), Kentucky Horse Park (www.kyhorsepark.com) en Camp Nelson (www.campnelson.org) waar op 18 en 19 september een evenement over de burgeroorlog wordt georganiseerd. In Elizabethtown het Schmidt Coca Cola Museum en in Bowling Green het National Corvette Museum (www.corvettemuseum.com).

Voor dat je naar Elizabethtown gaat, kan je misschien nog even langs in Fort Knox om het Patton Museum (www.generalpatton.org) te bezoeken.

Wij wensen jullie een aangenaam verblijf in de States.

#7 - 05-08-2010, 18:08 uur
2007 - VA en DC / 2009 - DC, PA, DE en VA / 2010 - IL, KY en IN / 2011 - MD, DC, DE en VA / 2012 - GA en SC / 2013 - IL, IA, WI
Onze reisverslagen kan je bekijken op onze  website

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15