Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Reistips Florida maar geen Disney

Discussie gestart

antonberg

Wij gaan opnieuw richting Florida (december) en zijn daar al 2 x eerder geweest.
Vandaar dat we nu tips zoeken om onze reis te plannen die gaat van Orlando naar Fort Lauderdal.
Nu staan er genoeg tips op het forum  rond de Disney parken maar die hebben we al bezocht.
Daarom deze nieuwe topic om eens te horen of jullie andere tips hebben die een bezoekje waard zijn naast de disneyparken en het spacecentre
#1 - 14-09-2009, 21:12 uur

hdeweert

Altijd moeilijk om zinnige tips te geven zonder enige informatie. Als het om pretparken gaat kun je na Orlando alleen nog naar Busch Gardens Tampa.
Verder kun je de keys bezoeken en zijn er div. dingen te bezichtigen zoals fort Jefferson, fort de soto en tal van andere atrakties.
Succes
Harm
#2 - 14-09-2009, 22:04 uur

cyclops8

Ik was in 2005 in florida en wilde ook iets anders als Disney. Na een speurtocht kwam ik uiteindelijk terecht in het park "Islands of Adventure" Dit park is eigendom van Universal en ligt ook naast de Universal Studio's. Wij vonden dit echt een geweldig park!

En als je er eerder nog niet geweest bent, is Seaworld natuurlijk ook geweldig.
#3 - 15-09-2009, 21:33 uur

bertvlug

Heb je al eens nagedacht over bv St Augustine, het oudste plaatsje van de USA:
http://www.oldcity.com/

Of Silver Springs:
http://www.silversprings.com/

Maar ook de Everglades is een aanrader zie mijn al eerder geplaats bericht hierover:
http://forum.verenigdestaten.info/index.php/topic,8445.0.html
hierover is al het nodige geschreven op dit forum.

Dit zijn zeker plaatsen die de moeite waard zijn om te bezoeken, ondanks dat ze wellicht niet op je "route" liggen, ik zou je zeker adviseren om ervoor om te rijden.

Groet,
Bert
#4 - 15-09-2009, 23:35 uur

melvin

ja dan wordt het idd lastig als je al de disney parken hebt bezocht!
wellicht heb je dan ook al seaworld bezocht en de everglades? anders is het zeker een aanrader

gr. ;)
#5 - 18-09-2009, 21:30 uur
2005: Florida,   2008: west,   2010: mid-west,   2012: north-east --> www.melvinchani.reismee.nl,   2014: mid-west --> www.roufs.reislogger.nl
2015/2016 Internship Wallstreet, NY --> www.brightlightsbigcityny.wordpress.com & www.verenigdestaten.info/stage-in-new-york/

Staceybeesie

Er zijn veel leuke en mooie dingen te zien buiten de pretparken.

St. Augustine is er 1 van.
Cape Canaveral, (waar de space shuttle gelanceerd word)
De manatees bij Chrystal River
De vele  aligators in the Everglades
Zons ondergang op Key west, het meest Zuidelijke van Amerika plekje om dat te doen.

Ik persoonlijk vind de stranden aan de West Kust van Florida een stuk mooier en
plaatsen als Clearwater Beach, Fort Myers, Sanibel & Captiva Island, Naples zijn mijn favorieten.

#6 - 19-09-2009, 10:56 uur
Groetjes Petra

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15