Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Road trip in the south

Discussie gestart

toeter

Goedemiddag

Ik heb hier op de website een routegevonden die ik toevallig ook in me hoofd had. Ik ga 10 september tot en met 30 september naar New  Orleans waar een auto voor ons klaar staat. En wij dus
gaan touren in de meest zuidelijke staten

Alleen mijn vraagt nu, is deze route te rijden in 20 dagen. De keys staan ook in deze route alleen die laten we links liggen.
#1 - 15-04-2012, 15:55 uur

toeter



Hij upload het plaatje niet maar dit is dus de route. Hij is bijna identiek als wat wij willen gaan rijden daar.
#2 - 15-04-2012, 15:56 uur
« Laatst bewerkt op: 15-04-2012, 21:18 uur door Mississippi »

Hans B

De afstand is makkelijk te doen, maar hoeveel tijd je overal denkt nodig te hebben.
In 20 dagen zou mijn handen al vol hebben aan Florida zelf, paar dagen Miami, Orlando enkele pretparken, Key West relaxen, de beide kustlijnen.
#3 - 15-04-2012, 18:56 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

Tet14

Over een dergelijke route kan je ook gemakkelijk 5 weken doen. Net als Hans zegt hangt het er van af hoeveel tijd je onderweg wil besteden. Paar dagen NOLA, Natchez, Vicksburg, Clarksdale, Memphis, Nashville, Lynchburg, Great Smokies, Ashville, Charleston, Savannah, Str. Augustine, A1A, Miami en weer terug naar New Orleans bv via Biloxi en Mobile.  Overal mooie stranden ook in de Florida Panhandle en aan de Gulf Shores Alabama.
Je zal keuzes moeten maken.  Je zou kunnen  besluiten om zuid Florida over te slaan en vanaf St. Augustine meteen over te steken naar New Orleans.  Hangt ook van het weer af langs de kust. Kunnen nog steeds Hurricanes voorkomen..
Tet
#4 - 16-04-2012, 10:57 uur
« Laatst bewerkt op: 16-04-2012, 10:58 uur door Tet14 »

toeter

Nou ja we zijn van plan om na aankomst 1 dag in New Orleans te blijven, En dan in 2 dagen naar Miami te rijden, daar 3 dagen te verblijven. En daarna door te rijden naar Orlando schijnt daar een geweldig Six Flags te zitten.
En vanaf daar willen we naar Nashville en Memphis , Alleen wat daar tussen zit weten we ook eigelijk niet zijn nu eigelijk meer van plan om te blijven waar het ons leuk lijkt alleen bovengenoemde zit in het reisplan zeg maar ,Dus  hoopte daarvoor hier ook een paar tips op te vangen. 1tje had ik er al en dat is de Jack Daniels brouwerij in Huntsville.

Ook nog een vraag over honkbal/ijshockey/American Football wedstrijden kun je daar gewoon kaarten voor kopen, of moet je daar een lidmaatschap voor hebben. Want dat is ook iets wat op me lijstje staat.l
#5 - 17-04-2012, 19:03 uur

Hans B

Noteer eerst eens wat je wilt zien en doen.
Autorijden in de USA is een feest, maar om bij de meeste dingen voorbij te rijden omdat je schema veel te ambitieus is zou ik jammer vinden. Minder is soms beter dan meer.
#6 - 17-04-2012, 19:11 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

Tet14

Die tijd van het jaar kan je gemakkelijk "wingen"   Wij maken nooit reserveringen op onze routes en vinden altijd wel een plaats om te overnachten.
#7 - 18-04-2012, 09:34 uur

Dirc

In tegenstrijd tot tet14 hebben wij dit jaar juist ALLE overnachtingen al geboekt en steeds tussen punt A en B genoteerd waar we langs kunnen gaan. We beslissen dan ter plekke waar we heen willen zodat we bij leuke dingen langer kunnen blijven en bij minder leuke dingen snel door. We wilden voorkomen (ervaring uit eerdere reis) dat we iedere dag bezig zijn rond etenstijd met het zoeken van een overnachtingsplek.

Maar goed ik heb ook vakanties gehad (Schotland) waarbij het zoeken van een B&B juist bij de vakantie hoorde.
Het is een keuze die je vooraf moet maken en waar je je vakantie op afstemt denk ik.
#8 - 18-04-2012, 09:46 uur

hdeweert

Hallo toeter
Dat word vast een leuke trip die je gaat maken. Daar weet ik alles van , de door jou gepubliceerde route heb je van mijn site afgehaald.
Een mailtje aan de website beheerder was wel op zijn plaats geweest.
Wat wil je weten over deze route ?
de Reisverhalen gaan helaas nog maar tot dag 21 .
De totale trip was 29 dagen
Harm
#9 - 20-04-2012, 18:52 uur
« Laatst bewerkt op: 20-04-2012, 21:16 uur door hdeweert »

Dirc

Hallo toeter
Dat word vast een leuke trip die je gaat maken. Daar weet ik alles van , de door jou gepubliceerde route heb je van mijn site afgehaald.
Een mailtje aan de website beheerder was wel op zijn plaats geweest.
Wat wil je weten over deze route ?
de Reisverhalen gaan helaas nog maar tot dag 21 .
De totale trip was 29 dagen
Harm


lol
#10 - 20-04-2012, 23:33 uur

TondeG

Hallo toeter
Een mailtje aan de website beheerder was wel op zijn plaats geweest.

Wat is de reden hiervan, mis ik iets ?
#11 - 20-04-2012, 23:55 uur

ellenB

@TdeG: Being polite !!
#12 - 21-04-2012, 13:29 uur

hdeweert

Iedereen mag plaatjes van mijn website lenen maar het is wel op zijn plaats dat je dat even vraagt cq aangeeft voor welk doel etc..
Persoonlijk vind ik dat een vorm van beleefdheid.
Voor het geval dat heb ik als extra een contact formulier aan mijn site toegevoegd.
Harm
#13 - 21-04-2012, 16:00 uur

Jez

Ik kan me voorstellen dat Toeter dit plaatje volledig onschuldig heeft overgenomen. Ik snap de verontwaardiging ook niet zo goed, daar het een plaatje is dat is gecreëerd in een Microsoft programma (Autoroute?). De copyright op het plaatje is van Microsoft, niet van de maker van de website. Als het een copy was van iets dat onder het copyright van de maker van de website valt, lijkt me dat een ander verhaal.

Het plaatje is niet beschermd tegen kopiëren, er zit geen copyright van de website beheerder op en het is bovendien wettelijk toegstaan om (delen) van websites te downloaden voor eigen gebruik. What's the fuss?

Misschien een bedankje sturen naar Microsoft?  ;)
#14 - 21-04-2012, 21:00 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Pieter79

Iedereen mag plaatjes van mijn website lenen maar het is wel op zijn plaats dat je dat even vraagt cq aangeeft voor welk doel etc..
Persoonlijk vind ik dat een vorm van beleefdheid.
Voor het geval dat heb ik als extra een contact formulier aan mijn site toegevoegd.
Harm

Serieus?  :-\ Ben blij dat er mensen geinteresseerd zijn in je website en eenzelfde trip willen maken. Waarom alle moeite om je verhalen online te zetten en dan kinderachtig zijn als iemand die info gebruikt? :'(
Als je deze website hebt gemaakt voor jezelf of vrienden dan hoef je geen link er naar toe in je profiel te zetten lijkt me, of maak je een wachtwoord aan.

Ik neem aan dat je Youtube ook geen toestemming hebt gevraagd voor deze post? ( http://forum.verenigdestaten.info/index.php/topic,11729.msg116753.html#msg116753 )
Het kan aan mij liggen maar dat is hoe ik erover denk ;)

Gr. Pieter
#15 - 21-04-2012, 21:58 uur
"I pledge allegiance to the flag of the United States of America and to the Republic for which it stands, one Nation under God, indivisible, with liberty and justice for all."
Inventor ***9 Patents Granted*** (Update Oct-2023)

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15