Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

rondje Shenandoah NP,Great Falls en Washington DC

Discussie gestart

Fisherman

Hallo allemaal,

Mijn ouders komen half Mei bij ons op bezoek en ik wil een klein rondje met hun gaan maken vanuit New Jersey en zit er aan te denken om o.a Shenandoah NP,Great Falls VA en Washington DC te gaan bezoeken.

Heeft iemand van jullie leuke aanraders voor Shenandoah NP? Ik wil graag naast het rijden van de Skyline Drive ook wel wat andere dingen doen in het park,ik heb gezien dat er grotten zijn en watervallen maar welke zijn mooi en de moeite waard?. Is 1 dag voldoende om genoeg van het park te kunnen zien?

Na Shenandoah wil ik richting DC rijden en lijkt het me leuk om Great Falls te bezoeken! Hoeveel tijd moet ik uittrekken voor Great Falls?

Ik wil voordat we terug rijden naar NJ ook een klein bezoekje brengen aan DC maar dat word maar een dagje!
Hopelijk kan iemand me wat info geven :)

Groeten Jeroen
#1 - 13-03-2009, 20:35 uur

Jez

Hoi Jeroen,

Wij vonden de Lurray Caverns de moeite waard. Vooral het orgel in de grot is leuk om te zien.
Great Falls is niet zo groot maar wel erg mooi (en 1 van mijn favoriete kleinere parken!) Tja, hoeveel tijd..... Uurtje of 2?
Ik zou in Washington nog graag eens een segway tour maken; misschien een idee?

Groet, Jez
#2 - 14-03-2009, 10:02 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Fisherman

Hi Jez,Hartelijk dank voor je informatie :).

Ik ga de Lurray Caverns eens even opzoeken,en zal me eens verdiepen in die segway tour in DC!

Groeten Jeroen
#3 - 14-03-2009, 16:24 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15