Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Rondreis Florida

Discussie gestart

DirkL

Wij hebben neen reis gepland naar Florida.

Wij vliegen op 04/07/2017 naar New York (reeds geweest)
Vervolgens op 06/07: naar Miami en verblijven in Fort Lauderdale
07/07: Cocoa Beach (Kennedy Space Center)
08/07: St  Augustine
09/07 - 11/07: Orlando
12/07: Sarasota
13/07: Naples (Everglades)
14/07: Key Largo
15/07: Key West
16/7 - 18/07: Miami

Heeft er toevallig iemand een uitgewerkt reisschema ivm deze route? 
Heeft er iemand tips mbt bezienswaardigheden?
Iemand tips omtrent 4th of July in New York?
#1 - 12-05-2017, 18:06 uur

jetusa

Wat bedoel je met een uitgewerkt reisschema? Een schema waar in staat hoe laat je moet vertrekken, wat je onderweg kan doen en hoe laat je dan in je hotel bent??? Je hebt nu toch al staan wat je per dag wilt doen? Pak google maps erbij en voilà.
#2 - 12-05-2017, 19:42 uur

Cees A

Hoi Dirk,
Om te beginnen welkom op dit forum.

V.w.b. reisplannen, je bent natuurlijk niet de eerste die een reis naar Florida pland. 
Op dit forum zul je dan ook diverse van dit soort reizen aantreffen.
Ik heb even een paar van die reizen opgezocht en hieronder vind je links naar een paar reacties van mij op die betreffende reisplannen.
Hierin vind je al veel informatie over de plaatsen die men aandoet. 
Linkje 1: -----> http://forum.verenigdestaten.info/zuiden-(south)/hulp-bij-rondreis-florida/msg130491/#msg130491
Linkje 2: -----> http://forum.verenigdestaten.info/zuiden-(south)/(bijna)-3-weken-florida/msg138072/#msg138072

Die plaatsen die men op die reizen aandoet komen grotendeels overeen met de plaatsen uit jouw plannen.
Ik zou je dan ook willen voorstellen om eerst eens die berichten, of beter nog, de gehele topics, eens door te nemen.
Ik weet zeker dat je daar veel van opsteekt en dat je na het lezen van die topics al een goed idee hebt van wat je van Florida kunt verwachten.
De ontbrekende details om er een reis op maat voor jou van te maken vullen we later wel in.
#3 - 13-05-2017, 04:54 uur

Dirc

In mijn topic is inderdaad al aardig wat geschreven. Deze die @Cees A aanhaalt dus:
Linkje 2: -----> http://forum.verenigdestaten.info/zuiden-(south)/(bijna)-3-weken-florida/msg138072/#msg138072

Helaas is hij bij mij niet doorgegaan maar wie weet komend jaar. Als je iets korter gaat haal je gewoon de dagen in de pretparken ertussen uit.

groeten uit Las Cruces 8)
#4 - 13-05-2017, 23:24 uur

DirkL

Dank u voor de reacties.  Zoals reeds gemeld, liggen de hotels vast.  Ik probeer enkel een optimale route te bekomen vandaar dat alle tips meer dan welkom zijn.
#5 - 14-05-2017, 16:55 uur

leden:

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15