Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

1ste keer in het zuiden

Discussie gestart

Hans B

Henk,
wij gaan volgende maand naar het zuid oosten.
Welke swamptour kun je aanbevelen.
#31 - 08-08-2010, 17:46 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

Jenn

Hoi Henk,

Wat leuk om te lezen hoe jullie de reis hebben ervaren! Jemig, jullie hebben wel pech gehad zeg! Eerst de aswolk en toen ook nog een inbreker thuis! Ik hoop dat jullie niet teveel zijn kwijtgeraakt en dat de inbreker is aangehouden. Maar ik denk dat jullie verder wel hebben genoten van de reis. Leuk dat NOLA toch tot de hoogtepunten behoorde, ondanks het nare gebeuren thuis. Logisch dat je dan niet optimaal van de stad kan genieten en ik hoop dan ook dat jullie snel een keertje terug komen! Hoe vonden jullie het Eola Hotel in Natchez? Als je nog meer ervaringen wilt delen, graag! Ik vind het altijd erg leuk om de avonturen van anderen te lezen!
#32 - 09-08-2010, 08:33 uur

ushenky

Tet de swamptour was geboekt op de site: cajuncountryswamptours.com
De tour wordt verzorgt door Butch Guchereau, geboren en opgegroeid in dit gebied.
De tour vertrekt vanaf Lake Martin. Hier laat hij zijn bood te water.
Toen wij bij de afgesproken vertrekplaats aanwezig waren kwam hij op tijd aanrijden in een oude roestige truck met daar achter een boot die er gelukkig veel beter uitzag.
De tocht duurde ruim 2 uur en ging door schitterende gebieden over het meer en door swamps en bayous. Af en toe passer je alligators op minder dan 1 meter afstand.
Butch geeft veel uitleg en heeft prachtige verhalen en dat allemaal voor slechts 20 dollartjes pp.
Henk
#33 - 09-08-2010, 18:52 uur

ushenky

Hoi Jenn,
Het was natuurlijk enorm balen als er bij je wordt ingebroken terwijl je op vakantie bent.
We zijn wel het een an ander kwijt waaronder mijn 6 maanden oude laptop. De gestolen goederen zullen wel voor een groot gedeelte door de verzekering worden vergoed maar je bent wel b.v. wel alle gegevens die op de laptop stonden kwijt. Gelukkig hadden we een kleine laptop mee op vakantie, daar stonden nog wel enige gegevens op.
De dag van de inbraak waren wij net aangekomen in New Orleans en hebben toen een dag lang serieus overwogen de vakantie af te breken. Vooral door toedoen van onze kinderen hebben wij de vakantie voortgezet. Toen wij bij terugkeer  in Nederland bij de politie in onze woonplaats aangifte gingen doen, werd ons doodleuk medegedeeld af we over een week even terug wilde komen. Je zal je vakantie hebben afgebroken...............
De inbreker was gearresteerd en verdacht van meer dan 100 inbraken in de omgeving. De politie heeft 5 inbraken, waaronder de onze, kunnen bewijzen en hebben hem desondanks laten lopen. Het is een persoon zonder vaste woon en verblijfplaats en zal wel weer op pad zijn. Wij hebben inmiddels een alarminstallatie geïnstalleerd EN gaan volgend jaar gewoon weer op vakantie naar Amerika !
Over naar onze ervaring met Hotel Eola in Natchez. Dit is een hotel uit 1927, redelijk goed onderhouden en sfeervol aangekleed waaronder een lobby met grote beelden en een binnentuin. Echt een beetje jaren 20 sfeertje. Het hotel is ideaal gelegen, midden in het oude centrum.
Henk
#34 - 09-08-2010, 19:16 uur

Hans B

Tet de swamptour was geboekt op de site: cajuncountryswamptours.com
Henk

Henk, dank ik zal het bij onze gegevens zetten.
#35 - 09-08-2010, 20:46 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

Tet14

Draaideurcriminelen hebben voor de politie geen prioriteit. Ongelukkige jeugd etc. Gelukkig dat jullie de reis niet onderbroken hebben.
#36 - 09-08-2010, 22:29 uur

Hans B

Draaideurcriminelen hebben voor de politie geen prioriteit. Ongelukkige jeugd etc. Gelukkig dat jullie de reis niet onderbroken hebben.

Ho, ho, ho het is niet de Politie die de crimineel vrij laat.
Het is OM / Justitie die deze beslissing neemt.
#37 - 10-08-2010, 08:49 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

Tet14

I stand corrected ;)
#38 - 10-08-2010, 11:32 uur

Jenn

Hoi Henk,

Eindelijk dan een reactie van mij. Echt flink balen van de inbreker zeg! Maar gelukkig dat jullie de reis niet hebben afgebroken! Het is toch eigenlijk van de zotte dat er doodleuk wordt medegedeeld dat je over een week maar moet terug komen! En het is helemaal onvoorstelbaar dat er 5 inbraken zijn bewezen en de inbreker gewoon los rond huppelt. Ik snap dat soms echt niet...
Maar goed. Jullie hebben nu een goed alarmsysteem en gaan volgend jaar weer lekker naar de VS! En staat New Orleans dan toevallig ook weer op het programma? ;)

Fijn om te lezen dat het Eola Hotel jullie goed is bevallen. Ik heb daar vorig jaar oktober overnacht en vond het ook een enorm charmant hotel. Prachtige lobby en heel centraal gelegen! Natchez staat niet meteen op de planning, maar een volgende keer zal ik daar zeker weer overnachten!
Ik hoop dat jullie toch nog een beetje hebben kunnen genieten van New Orleans en niet alleen hebben lopen piekeren.

-Jenn
#39 - 18-08-2010, 19:24 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15