Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

schoolreis Atlanta

Discussie gestart

sandrochka

Ik heb een ietwat andere vraag:

Ik ben op school (ik ben docent economie) bezig met een internationaal project en nu zijn wij gekoppeld aan een high school in Atlanta. Dit was voor de leerlingen (4 havo) aanleiding om mij te vragen of we niet ipv de standaard buitenlandse reizen naar Londen, Parijs etc een reis naar Atalanta kunnen maken.
Nou lijkt mij dat als Amerika gek natuurlijk helemaal geen gek idee.
Ik moet alleen even een soort idee van de kosten hebben om dit dan voor te leggen aan de leerlingen (en ouders natuurlijk)

Ik heb gekeken naar de vlucht en dat gaat 430 euro kosten.
En ik kan ook wel de entree bedenken maar ik zit met de volgende kosten:
Als ik daar ben met een groep hoe ga ik me dan vervoeren van de ene plek naar de andere??

Ik heb de volgende reis bedacht:


Vrijdag 5 maart vliegen vanaf Schiphol naar Atlanta (het hoeft niet perse vanaf vrijdag te zijn maar wel in die komende week want dan gaan alle leerlingen naar een buitnelandse stad.)

Zaterdag
World of Coca Cola – 2 uur
Underground Atlanta

Zondag
Kerkbezoek? Kerk van Martin Luther King Jr. bijv?
Chattahoochee River National Recreation Area

Maandag
Highschool bezoeken –Patrick Henry High School (dit is de school waaraan we gekoppeld zijn)

Dinsdag
Martin Luther King Jr. Nat. Hist. site (free)
Georgia State Capitol
‘s avonds Basketball Atlanta Hawkes?

Woensdag
Atlanta university

Donderdag
Atlanta Historic Center

Vrijdag