Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

September Florida ?

Discussie gestart

ballo

Hallo iedereen,

Mijn vrouw en ik zijn van plan om in september 2017 naar Florida te gaan en we vroegen ons af wat jullie eventuele ervaringen zijn om in die maand te gaan.
We beseffen dat het een minder geschikte maand is om te gaan vanwege het klimaat maar gezien onze werkgevers zijn we niet eerder in de gelegenheid.
Ben benieuwd naar de reacties !  :)
#1 - 30-12-2016, 11:54 uur

Hans B

Sorry, geen ervaring met september, 1x december.
De website wunderground heeft een history van temperaturen misschien kun je daar eens zoeken wat het de laatste jaren gegeven heeft.
#2 - 30-12-2016, 19:21 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

ballo

Thx Hans , zal er gelijk in duiken.   :)
#3 - 30-12-2016, 19:42 uur

ellenB

In 2011 zijn wij 2 weken in Florida geweest. Elke dag rond de 32 graden en buien maar gelukkig duren deze niet al te lang. Het blijft wel drukkend warm.
Meerdere keren in voorjaar geweest, minder warm en droger maar goed, dat is voor jullie geen optie.
Wel in september voor het eerst in Florida de door mij zeer gevreesde super enge bananenspinnen gesignaleerd..... embarressed
Mooie bestemming, geniet ervan !!!!
Groetjes, Ellen
#4 - 02-01-2017, 11:11 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15