Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

stranden in de buurt van New Orleans

Discussie gestart

anja-ke

Zijn er stranden in de buurt van New Orleans, aan de Golf van Mexico, om eventjes een paar daagjes te bekomen en wat strand, leuk strandje, mee te pikken?
Groetjes,
Anja


#1 - 17-08-2008, 15:14 uur

meistershof

Hallo anja.
Er zijn genoeg stranden aan de golf kust ,hoe ver wil je van new orleans van daan .Wij hebben de kust tot florida gereden met veel mooie stranden.
Ook mooie eilandjes met stranden alleen dit was net voor de orkaan catrina.een mooie stop is ook bij Mobile daar ligt een hele marine vloot als museum .
Groeten wim
#2 - 17-08-2008, 15:23 uur

Jenn

In de directe omgeving van New Orleans zijn geen echt mooie stranden, alleen moeras gebied. Je hebt wel Lake Pontchartrain, maar dat is nou niet echt een gezellige plek om aan het strand te liggen. Bij Biloxi lag ook wel een mooi strand, alleen is dat na Katrina niet meer wat het geweest is. Je zal hier sowieso langs de kust nogal wat verwoestingen zien die nog niet helemaal zijn hersteld. Voor de echt mooie stranden waar je een paar dagen heerlijk kan genieten moet je doorrijden naar the Emerald Coast in Florida. Destin, Fort Walton,  Pensacola Beach. In Alabama is Orange Beach een aanrader. Maar je kan evt ook de andere kant op. Net onder Houston ligt Galveston, wat ook wel leuk schijnt te zijn (Hier ben ik zelf niet geweest). Ik zag in je andere topic dat jullie maar 1 volle dag in New Orleans willen blijven? Persoonlijk zou ik dan niet naar het strand gaan, maar lekker een dagje uitrusten in New Orleans zelf. Het heet tenslotte niet voor niets The Big Easy!  ;)
#3 - 18-08-2008, 11:46 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15