Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Terug

Discussie gestart

maryde

We zijn weer terug na drie heerlijke weken in Florida, waaronder 3 dagen Orlando, Disney. Verder bezochten we aan de andere kant, in de buurt van Sarasota  stranden, kleinere parken , musea en een voorstelling de Nutcracker van de Ringling circusschool. We vlogen naar Tampa dat ik een ontzettend prettig en overzichtelijk vliegveld vind. Waarschijnlijk vanwege onze leeftijd (65+) werden we bij de security voor de terugreis doorverwezen naar een aparte rij. Daar stond een bord bij dat de schoenen niet uit hoefden, de riem niet af, telefoon mocht ook op z'n plek blijven. Wij vergaten dat mijn man een nieuwe heup heeft, dus alsnog begon de scan te piepen, maar dat werd opgelost en wij zullen niet meer vergeten dat te melden. Eerder dit jaar (doe maar luxe) bij de terugreis uit Californië kreeg ik een rood plastic bord bij de security en kon er toen ook zo door, daar stelde ik nog vragen over op het forum en de opmerkingen wezen toen ook richting leeftijd ...
#1 - 03-01-2014, 16:19 uur

Pieter79

Mooi om te horen dat de reis zo goed bevallen is!

Gr. Pieter
#2 - 03-01-2014, 21:47 uur
"I pledge allegiance to the flag of the United States of America and to the Republic for which it stands, one Nation under God, indivisible, with liberty and justice for all."
Inventor ***9 Patents Granted*** (Update Oct-2023)

Tet14

Wij zijn ook jouw leeftijd maar dat hebben we nog niet meegemaakt. Altijd schoenen uittrekken maar misschien zien we er jong uit haha.
#3 - 08-01-2014, 11:28 uur

maryde

Ja dat zal het zijn....
#4 - 08-01-2014, 11:53 uur

Jez

Neh, denk het niet..... Wij zijn jonger en hadden ook die laatste ervaring!
#5 - 08-01-2014, 21:29 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

maryde

Dank je Jez, dat is een oppepper...
#6 - 09-01-2014, 11:27 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15