Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Texas!

Discussie gestart

Mariya

Hoi iedereen!

Ik ben van plan om volgend jaar op vakantie te gaan naar Texas, dus als je tips hebt zijn erg welkom.

Dank je!
#1 - 11-06-2004, 12:19 uur

PetraVS

Wij zijn er een paar maanden geleden geweest.  Het is natuurlijk wel een heel grote staat en wij hebben maar een klein gedeelte gezien.  Hier is het reisverslag te lezen: http://texasnl.blogspot.com/
#2 - 13-06-2004, 04:33 uur

Mariya

Dank je wel! Was leuk om te lezen  ;D
#3 - 14-06-2004, 17:56 uur

Ronald Verhoog

Hoi iedereen!

Ik ben van plan om volgend jaar op vakantie te gaan naar Texas, dus als je tips hebt zijn erg welkom.

Dank je!

Kijk eens op mijn site http://www.usa-reizen.com
Vorig jaar oktober ben ik er geweest. Ik heb de route gedaan van Dallas - San Antonio - Corpus Christi - Houston - Dallas

Ronald
i
#4 - 22-06-2004, 18:31 uur

Mississippi

Nieuw!
Ben zelf in Mei 2004 van Houston via San Antonio naar Big Bend National Park gereden met een 4x4. Zeer aan te bevelen.

In Big Bend National Park (http://www.nps.gov/bibe/) moet je wel de lodge ruim tevoren reserveren. Ik kon zelf in Januari voor begin Mei nog net 1 kamer krijgen.

Veel dieren (Javelina's, Herten, Beren, Vogels en Roofvogels) in het park! In April/Mei staan veel cactussen in bloei, midden in de zomer is het er waarschijnlijk te heet.

Tip: Veel stukken van het park zijn alleen bereikbaar via grindwegen. Een 4WD auto (Ford Explorer, Chevrolet Blazer of Jeep Cherokee) is wel zo handig.



Verdere tips:
- Bij Hot Springs eerst opwarmen (Big Bend NP) en dan overzwemmen naar Mexico (mag officieel niet!)
- Hot breakfast in Best Western Swiss Clock Inn in Fort Stockton.
- Restaurants aan de River Walk in San Antonio
- For Kids: Bezoek aan NASA Space Center in Houston.
- Moody Gardens in Galveston (vlakbij Houston aan de golf van Mexico)

#5 - 30-01-2005, 20:25 uur
« Laatst bewerkt op: 22-01-2014, 21:19 uur door Mississippi »

Rent your tent usa

Ik zou zeker niet daar gaan zwemmen, maar dat is persoonlijk. De Rio Grande heeft niet de naam schoon te zijn. Vergeet niet naar Terlingua en Lajitas te gaan. Ook Alpine heeft zijn eigen aantrekkingskracht. De film There will be blood is daar opgenomen. Ook zijn de Carlsbad Caverns plus cactus park de moeite waard. Een apart plaatsje net over de grens in Arizona, 4 mijl vanaf de grens met Mexico is het ludieke kunstenaarsdorp Bisbee. Let wel op de hitte in de zomer. In Big Bend koelt het wel af. Een prachtig vertoefpunt vlak bij de Big Bend met bronwater is Balmorhea
#6 - 21-01-2012, 00:10 uur

Jez

??? Het bericht is uit 2004 en de poster allang niet meer ingeschreven..........
#7 - 21-01-2012, 01:11 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Rent your tent usa

Sorry, mijn ogen worden slecht, want ik kon zweren dat ik 2012 las. Logisch nu dat dit gesloten was. Haha.
#8 - 21-01-2012, 17:49 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15