Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Texas, New Mexico en Oklahoma

Discussie gestart

Tet14

Nog even dit Djengo. Ik denk ook dat het verstandig is om na Johnson vast was op weg te gaan. Je staat anders de volgende morgen geheid in de file. Als je Johnson bezoekt doe dan eerst de tour. Wij waren er om ongeveer 9am en hoefden niet te wachten. Hoe later je komt hoe drukker de tour zal zijn. De vertrekplaats is in de grote hal rechts (als ik mij goed herinner) .
#16 - 31-07-2010, 14:59 uur

eric440551

Lees mee met je planning en ervaringen.
Net terug uit de Usa en nu al weer begonnen met plannen voor volgend jaar.
Fijn hoe uitgebreid Texas hier aan bod komt.
Heel veel plezier op je vakantie en hopelijk laat je uitgebreid weten hoe het was.
#17 - 31-07-2010, 20:50 uur

hollandranch


Dag 3: Houston-  Huntsville-  Dallas

vertel even hoe laat je voorbij Buffalo, TX komt ga ik even zwaaien ;)
#18 - 01-08-2010, 03:28 uur

djengo


Hoi Hans,
 Hoe laat we langs tuffen weet ik nog niet. Dat hangt af van waar we overnachten.
Aangezien we niet het hele stuk via de interstate willen, welk stuk is dan het leukst om te rijden?


Groetjes
#19 - 01-08-2010, 13:46 uur
« Laatst bewerkt op: 01-08-2010, 13:51 uur door djengo »

djengo

 Wie is er wel eens op de( Dallas) Southfork Ranch geweest?

Ben niet echt een  Dallas fan geweest maar misschien wel leuk om te bezoeken.
#20 - 01-08-2010, 13:53 uur

hollandranch


Hoi Hans,
 Hoe laat we langs tuffen weet ik nog niet. Dat hangt af van waar we overnachten.
Aangezien we niet het hele stuk via de interstate willen, welk stuk is dan het leukst om te rijden?


Groetjes


Naast de I45 snelweg ligt de oude Highway 75, deze is een stuk leuker rijden en zie je nog wat.
#21 - 01-08-2010, 15:20 uur

hollandranch

Wie is er wel eens op de( Dallas) Southfork Ranch geweest?

Ben niet echt een  Dallas fan geweest maar misschien wel leuk om te bezoeken.


Wat kennisen van ons zijn geweest en die vonden het tegen vallen, erg klein, denk dat Fort Worth veel leuker is en in Dallas heb je o.a. Kennedy museum op de plek waar JFK vermoord is.
#22 - 01-08-2010, 15:22 uur

djengo

het aftellen is begonnen, nog 4 en een halve nacht slapen en dan mogen we. ;D
Ik heb het plan opgevat om een web log bij  te houden. Ik hoop dat het gaat lukken want we nemen geen laptop mee.

Via onderstaande link kom je bij de blog (en reisverhalen van eerdere vakanties)

http://koosennancy.spaces.live.com/

Dag 1 : Amsterdam - Houston
Dag 2: Houston          NASA
Dag 3:  Houston - Dallas                      
Dag 4 : Dallas - Fort Worth                         Sixt Floor Museum en omgeving,  Stockyards
Dag 5: Forth Worth - Oklahoma city  
Dag 6: Oklahoma city - Elk City (of ergens in de buurt)   Route 66
Dag 7: Elk City - Amarillo                            Big Texan, Cadillac Ranch
Dag 8: Amarillo- Roswell                             Aliens
Dag 9 :Roswell - Carlsbad                         Carlsbad Caverns ( Welke tour???)
Dag 10 : Carlsbad - Big Bend
Dag 11:      extra dag ergens in te vullen  Waarschijnlijk in San Antonio / Austin                                
Dag 12:   - Big Bend NP
Dag 13: Big Bend - Fort Stockton
Dag 14: Fort Stockton- San Antonio          River walk
Dag 15: San Antonio - Austin
Dag 16: Austin - Houston
Dag 17; Houston - Amsterdam



#23 - 26-08-2010, 20:15 uur
« Laatst bewerkt op: 20-09-2010, 16:43 uur door djengo »

djengo


We zijn weer terug en hebben ons weer prima vermaakt.
De kingranch hebben we toch bezocht veel extra kilometers gemaakt en uiteindelijk vonden we de Ranch erg tegenvallen. de tour ging over het enorme terrein en hier en daar kon je koeien en paarden zien. Niet de moeite waard en denk dat je je in de omgeving Austin, San Antonio beter kunt vermaken.Het space center vonden wij tegen vallen met de tramtour maak je drie stops. 1 bij het control center, leuk om te zien. 2 de trainingshal met dunmmy`s en 3 de apollo raket. de omgeving bestaat alleen maar uit gebouwen. de rest van het center is meer een play en do gebeuren. Cape Canerveral vonden wij veel leuker.

Dallas was erg aardig met het 6th floor museum en oa pioneer square. Forth worth, ook downtown vonden wij aardig.het gebied boven Dallas met de paarden ranches en katoenvelden was ook mooi. Ok city met het Cowboy heritage museum en het bombing memorial. Amarillo als je er op dinsdag bent is de vee veiling zeker een bezoekje waard. De steak bij de Big texan hebben we bekeken (die lag er in een show vitriine) en besloten dat we daar wel een week van kunnen eten met zn tweeen. Big Bend zeker de moeite waard.
in het zuiden van Texas heb je ook nog vele katoenvelden.
#24 - 20-09-2010, 16:54 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15