Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Texas rondreis.

Discussie gestart

marandi

Hallo allemaal,

Wij vertrekken 14 september voor een reis naar Texas. We gaan op familiebezoek en rondreizen. Familie woont in Longview. Viegen op Dallas, daarna meteen naar Longview voor 1 overnachting. Vervolgens 5 nachten aan Caddo Lake (prachtig lijkt ons), 3 nachten in Goodrich bij Lake Livingston en Big Thicket Preserve. Dan naar Port Aransas voor 5 anchten, 5 nachten New Braunfels en na 2 nachten Dallas vliegen we weer terug.
Volgens mijn zwager die er woont, zijn de muggen er verschrikkelijk en helpt niets. Ze steken dwars door je kleding heen en spray en smeren heeft geen zin. Alleen een apart apparaatje zou helpen. Wie kan dit beamen of ontkrachten? Er zou ook een virus zijn dat de muggen verspreiden: het Nile-virus of iets in die geest.

Wie heeft er verder nog tips? We reizen met 5 volwassenen en onze dochter van 2 jaar met een auto. Overnachten doen we in Cabins, Cottages etc. helaas is het geen Buffalo geworen.....  :( ;) 

Groetjes Miranda.
#1 - 03-09-2007, 10:41 uur

hollandranch

Hallo allemaal,

Wij vertrekken 14 september voor een reis naar Texas. We gaan op familiebezoek en rondreizen. Familie woont in Longview. Viegen op Dallas, daarna meteen naar Longview voor 1 overnachting. Vervolgens 5 nachten aan Caddo Lake (prachtig lijkt ons), 3 nachten in Goodrich bij Lake Livingston en Big Thicket Preserve. Dan naar Port Aransas voor 5 anchten, 5 nachten New Braunfels en na 2 nachten Dallas vliegen we weer terug.
Volgens mijn zwager die er woont, zijn de muggen er verschrikkelijk en helpt niets. Ze steken dwars door je kleding heen en spray en smeren heeft geen zin. Alleen een apart apparaatje zou helpen. Wie kan dit beamen of ontkrachten? Er zou ook een virus zijn dat de muggen verspreiden: het Nile-virus of iets in die geest.

Wie heeft er verder nog tips? We reizen met 5 volwassenen en onze dochter van 2 jaar met een auto. Overnachten doen we in Cabins, Cottages etc. helaas is het geen Buffalo geworen.....  :( ;) 

Groetjes Miranda.



Geen Buffalo ???!!!! embarressed  Muggen zijn vooral aktief bij veel water, dus jullie treffen het  2006-04 Insmeren helpt wel hoor en heb geen ervaring met apparaatjes. Er zijn muggen die het West Nile Virus kunnen hebben, maar je hoort er weinig over, dus zal wel meevallen. Ik hoor wel veel verhalen dat muggen aan de kust er vervelend zijn, mensen rennen van hun auto naar binnen, Welcome in Texas cheer
#2 - 03-09-2007, 15:27 uur

Willem goes Miami

helaas is het geen Buffalo geworen.....  :( ;) 

Dat kun je die Hollander daar niet aandoen  2006-10

Effe bakkie halen daar toch. 2006-01
#3 - 03-09-2007, 15:57 uur
Florida here we come, of toch naar Denver of Winston

hollandranch

helaas is het geen Buffalo geworen.....  :( ;) 

Dat kun je die Hollander daar niet aandoen  2006-10

Effe bakkie halen daar toch. 2006-01


uit het oog, uit het hart  2006-10
#4 - 03-09-2007, 16:04 uur

Bakvet

Volgens mijn zwager die er woont, zijn de muggen er verschrikkelijk en helpt niets. Ze steken dwars door je kleding heen en spray en smeren heeft geen zin. Alleen een apart apparaatje zou helpen. Wie kan dit beamen of ontkrachten?

Muggen komen op warmte en vooral op transpiratie en bepaalde parfumluchtjes af. Sprays met veel 'deet' helpen vrij goed om ze op afstand te houden. Het is gemeen spul en je voelt je ook niet lekker als je er een paar uur mee op je huid mee rondgelopen hebt. Je kan beter boerka-achtige kleding dragen. Ze steken daar dwars doorheen, behalve als je er zo'n middeltje op gespoten hebt. In gebieden met zoet water kunnen ze heel irritant zijn. Dat kan ook aan de kust zijn, als je zo'n binnenwater hebt. Mij hielp het een paar keer om 's avonds ergens onfrisse schoenen en sokken neer te leggen, met een gaslamp in de buurt en dan zelf zes meter verderop te gaan zitten. Het apparaatje heb ik nog nooit van gehoord, ik zou het zeker gebruiken als het helpt.
#5 - 03-09-2007, 20:10 uur

maryde

Hallo
Wij waren in juni in Texas (Austin) en hadden er ook veel last van die kleine, onzichtbare stekers. Gelukkig kocht ik toen: StingStop Insect Gel with citronella( natural homeopathic) en het bleek de beste aanschaf van de hele reis! Succes
#6 - 03-09-2007, 22:17 uur

marandi

Bedankt voor al jullie reacties.

Miranda.
#7 - 13-09-2007, 09:01 uur

hollandranch

Hallo
Wij waren in juni in Texas (Austin) en hadden er ook veel last van die kleine, onzichtbare stekers. Gelukkig kocht ik toen: StingStop Insect Gel with citronella( natural homeopathic) en het bleek de beste aanschaf van de hele reis! Succes


Helpt dat spul ook tegen de grotere stekers, krijg het idee dat alles hier steekt of bijt, zelf vliegen  :-\
#8 - 14-09-2007, 19:38 uur

maryde

Probeer het, zou ik zeggen! Succes!
#9 - 17-09-2007, 09:47 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15