Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Tips en Adviezen voor mijn route: 'coast to coast'

Discussie gestart

Sven

Hallo allemaal,

Ik (22 jaar) wil in juni 2009, 4 weken met een huurauto de ‘Coast to Coast’ route afleggen. Deze route wordt ook wel de ‘ocean to ocean’ of ‘sunrise to sunset’ route genoemd. ENFIN mijn bedoeling is om zoveel mogelijk steden en vooral kustplaatsen mee te pakken. Dus de must-see plaatsen.

Ik land op het vliegveld van Miami, daar staat een huurauto klaar en begin ik me tour met een rondreis door Florida rond alle highlights en sightseeings. Daar wil ik 15 dagen over doen. Vervolgens wil ik rustig aan naar het Westen trekken. Mijn planning tot nu toe ziet er als volgt uit:

Dag 1- 15: Rondreis Florida
Miami Beach (3), Key West (1), Everglades (1), Fort Myers (1), Sarasota (1), Clearwater beach e.a. (4), Orlando (4)

Dag 16: Orlando – Panama City
Dag 17: Panama City Beach
Dag 18: Panama City Beach – St. Andrews State Park/ Destin/ Navarre Beach - Pensacola
Dag 19: Pensacola
Dag 20: Pensacola – Mobile
Dag 21: Mobile – New Orleans
Dag 22: New Orleans
Dag 23: New Orleans
Dag 24: New Orleans – Houston
Dag 25: Houston
Dag 26: Houston
Dag 27: Houston – San Antonio
Dag 28: San Antonio – El Paso
Dag 29: El Paso – Albuquerque
Dag 30: Albuquerque
Dag 28: Albuquerque (bezoek aan Santa Fe)
Dag 29: Albuquerque – Flagstaff
Dag 30: Flagstaff – Phoenix
Dag 31: Phoenix
Dag 32: Phoenix
Dag 33: Phoenix – San Diego

Mijn vraag is of jullie nog adviezen en tips hebben voor mijn route. Alle suggesties zijn welkom. Ook wil ik graag weten of het verstandig is om de reis in te korten op Houston, Albuquerque en Phoenix? Of zijn dit erg aantrekkelijke steden?

Groeten,

Sven
#1 - 28-04-2009, 15:49 uur

hdeweert

Hallo Sven
Leuke trip die je wilt gaan maken. Maar even een opmerking. Heb je rekening gehouden met de extra kosten voor
de huurauto i.v.m. je leeftijd, en de kosten m.b.t. het elders inleveren van je auto?
Wat ga je in al die steden doen? Het is wel handig om te weten wat je allemaal denkt te gaan doen in die steden.
 Sommige namen klinken wel interessant maar naast de geijkte kerken en museums is het strand het meest aantrekkelijke.
Harm
#2 - 28-04-2009, 17:44 uur

Ebelix

Persoonlijk zou ik niet naar El Paso gaan. Maak een stop in Carlsbad in NM en bezoek daar de grotten. Verder ben je wel helemaal gaar als je dit allemaal gereden hebt. Daarnaast zie je alleen maar Interstate. De stukken die je per dag wilt rijden zijn erg lang.

Succes
#3 - 20-05-2009, 18:04 uur
NBA Guru 2009    WK voetbal Guru 2006    NFL Guru 2012

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15