Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Tips gevraagd voor Louisiana, Mississippi, Alabama en panhandle Florida

Discussie gestart

Jana79

Hoi, hoi,

In september vliegen we (vriend, dochter van net 3 en ik) naar Pensacola en zijn we van plan om 3 1/2 week te verblijven in Alabama, Mississippi, Louisiana en de panhandle van Florida. We willen in ieder geval graag naar New Orleans (2 nachten), een tochtje met een stoomboot op de Mississippi rivier, haaienvissen in Apalachicola en uiteraard shoppen en lekker uitrusten op het strand.

Wie heeft er nog tips voor leuke activiteiten in dit gebied? Leuke, betaalbare accomodaties (< 100 dollar per nacht)? En in welke plaats is het leukste om een tochtje met de stoomboot te maken? We houden van rust en ruimte, beetje toeristisch is niet erg.

Groetjes Natalie
#1 - 18-05-2016, 22:50 uur
« Laatst bewerkt op: 18-05-2016, 22:53 uur door Jana79 »

Chris RTA

Wij zijn vorig jaar langs de Mississippi gereden. In New Orleans hebben we in het Best Western Plus Landmark Hotel & Suites gezeten. Net even wat goedkoper dan midden in de stad. Toen we de stad in gingen hebben we de auto in een goedkope parkeer garage gezet in het westen van de stad, vlakbij waar de trolly trams langs komen. Deze zijn iets van $3 per dag. Daarmee kom je goedkoop de stad in.

Vanuit jullie kant kom je vlakbij New Orleans ook langs Biloxi. Daar kun je evt een gratis hotel overnachting bemachtigen indien je het spel MyVegas speelt.(ook Gratis). Zie mijn website.

Zie ons reisverslag van 2015.
#2 - 19-05-2016, 11:47 uur

Hans B

Honey island swamp tours
Mooie boottocht in de moerassen tussen de krokodillen
Niet ver van New Orleans
#3 - 20-05-2016, 18:22 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

Ruud2004

Volgende maand bezoeken wij vanuit Orlando dit gedeelte. New Orléans slaan wij bewust over, maar de Panhandle zullen wij zeker bezoeken. Zie onder voor ons reisverslag. Hebben trouwens al gemerkt dat een beetje hotel daar best prijzig is.
#4 - 22-05-2016, 15:45 uur
Kijk eens op onze reisverslagen http://ruud2004.com/

Terpies

New Orleans bewust overslaan? Tja dat kan ook...

Goed hotel, vlakbij French Quarters (3 minuten lopen), net naast de weg waar de trams rijden en niet duur...:

http://www.neworleanscoupons.com/coupons/stay-stchristopher.html
#5 - 22-05-2016, 15:51 uur

Jez

In Pensacola is het Naval Aviation Museum de moeite waard. Het is ook de thuisbasis van de [http://www.blueangels.navy.mil/]Blue Angels[/url]. Helaas doen ze door bezuinigingen geen wekelijkse oefenshow meer, maar wie weet zijn ze er wel als jullie er zijn. Check anders even hun website.

Een bezoek aan de Panhandle kust is erg mooi, prachtig witte stranden.

Als je via Alabama naar New Orleans rijdt, is Bamahenge wel een leuk ommetje.

Een bezoek aan de tabasco fabriek op Avery Island is ook een aanrader!

Ik weet niet wat je verdere plannen zijn; ga je verder naar het noorden naar Memphis en Nashville of hou je het bij de onderkant van de zuidelijke staten? Misschien heb je iets aan onze route uit 2013?
#6 - 23-05-2016, 20:21 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Ruud2004

New Orleans bewust overslaan? Tja dat kan ook...

Ja, kwam echt dagen tekort (én teveel kilometers) en dan is het keuzes maken. Als Texas ons bevalt kan het in 2017 wel eens een rondje Texas worden beginnend in New Orléans.
#7 - 24-05-2016, 18:40 uur
Kijk eens op onze reisverslagen http://ruud2004.com/

Jana79

Vanuit jullie kant kom je vlakbij New Orleans ook langs Biloxi. Daar kun je evt een gratis hotel overnachting bemachtigen indien je het spel MyVegas speelt.(ook Gratis). Zie mijn website.

Is er verder in Biloxi nog iets te doen behalve gokken? Kan niet veel bijzonders vinden op internet.



Ik weet niet wat je verdere plannen zijn; ga je verder naar het noorden naar Memphis en Nashville of hou je het bij de onderkant van de zuidelijke staten? Misschien heb je iets aan onze route uit 2013?

Ik had je reisverslag idd al gelezen en al vele tips opgeschreven. Jullie route is te intensief voor ons. Dat gaat onze dochter van net 3 niet trekken. We willen meer in het zuiden blijven, veel minder reistijd. Of er moet echt iets zijn wat de moeite waard is! Wilde graag in de Shack Up Inn verblijven. Is wat noordelijker, maar leek me echt heel gaaf. Maar ik las dat er geen kleine kinderen toegelaten worden (uitzonderingen daargelaten). Helaas.
#8 - 27-05-2016, 20:57 uur

Terpies

Wilde graag in de Shack Up Inn verblijven. Is wat noordelijker, maar leek me echt heel gaaf. Maar ik las dat er geen kleine kinderen toegelaten worden (uitzonderingen daargelaten). Helaas.

De Shackup Inn is geweldig en je kunt er gewoon slapen hoor: op de site staat gewoon: "international travelers with kids are welcome".

http://www.shackupinn.com/#!rates/c1dg4

Een echte aanrader! Zeker doen! Wij zijn er eind juni weer op onze tocht door Mississippi...kan niet wachten :)

Edit: we hebben zojuist geboekt voor 30 juni: Robert Clay shack!!

In onze bevestiging van de reservering staat het volgende:

"Children Due to liability reasons children will no longer be allowed to stay at the Shack Up Inn as of March 15th 2014. We have too much rusty yard art laying around the grounds that kids just can't keep from climbing on and we received way too many complaints about kids yelling and screaming too early in the morning. We do make exceptions for international tourist and tourist making cross country trips."

Dus je kunt gewoon boeken :)
#9 - 27-05-2016, 21:10 uur
« Laatst bewerkt op: 27-05-2016, 23:14 uur door Terpies »

maryde

Net tereug van een geweldig 5-weeks verblijf in Florida. Vandaaruit hebben we een Bluesroute gereden NO, Memphis, Tennessee en Nashville. Dank aan het forum voor een aantal tips waar we dankbaar gebruik van hebben gemaakt zoals een verblijf in de Shack Up Inn (Bin 2), en een show in de Ole Opry.
#10 - 03-06-2016, 21:08 uur

uglybull

Honey island swamp tours
Mooie boottocht in de moerassen tussen de krokodillen
Niet ver van New Orleans
Is ten noord-oosten van Lake Pontchartrain bij de plaats Slidell. Ik ben er recent op 6 juni nog geweest en is zeker de moeite waard. Leuke boottocht met croques, vogels, raccoons en zelfs wilde varkens!





#11 - 28-06-2016, 02:58 uur
url=http://www.TickerFactory.com/]

[/url]

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15