Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

TOF hotel of mansion gezocht in New orleans

Discussie gestart

Snen

Beste mensen,
Heeft iemand een tip voor een leuk hotel of zo'n "north and south" plantage huis/hotel in New Orléans. Het hoeft niet in het centrum te liggen, mag er best een beetje buiten liggen. Moet wel netjes en schoon zijn, kunnen parkeren en makkelijk ten opzichte van de stad liggen. iemand een idee of ervaring? Thanks
#1 - 30-11-2013, 00:33 uur

Lightning

In 2012 sliepen we 3 nachten hier;
http://www.elysianfieldsinn.com/
Zeker voor herhaling vatbaar
grtz
Frank
#2 - 07-01-2014, 08:52 uur

Hans B

Ik heb in september een kamer gehuurd via de site Airbnb.nl in NYC, toch weer eens wat anders bij een particulier 'op visite' dan in een hotelkamer. Afgelopen december zijn we in Gran Canaria geweest, hier een compleet huis via dezelfde site geboekt voor niet duur. Misschien een idee. Ik heb al even voor je gekeken in New Orleans en er is genoeg.
#3 - 07-01-2014, 11:20 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

eric440551

Pas op met Airbnb mocht je er gebruik van willen maken.
Zelf pas geleden geprobeerd om een huisje in hotsprings Arkansas te huren.
Contact gehad met de eigenaar die me doorstuurde naar de manager van het huisje.
Deze gaf me een mailadres omdat ze de boeking niet zo gauw kon vinden.
En mijn mail adres om de nachten nog maals door te geven.
Hier zag ik geen gevaar in.
Mailadres van de manager bestond niet.
Volgende dag mailtje gehad van Airbnb dat de eigenaar geen contact had gezocht en ik naar andere huisjes moest uitkijken.
Zelfde dag begonnen er kleine afschrijvingen op mijn visa.
Fraude team van visa ingeschakeld die vier bedragen van net onder de vijftig geen fraude wilden noemen.
Maar goed als ze dat elke dag doen kom je van zelf op een hoog bedrag.
Creditkaart maar laten blokkeren en visa belde volgende dag al terug.
Ze hadden nog meerdere keren geprobeerd om geld af te halen.
Dit hebben ze kunnen doen omdat Airbnb je creditkaart gegevens vrij geeft voordat er een huur is afgesproken.
Samen met mijn mail hebben ze via een vaag bedrijf Epoch winnig bill.com geld afgeschreven.
Hierna ben ik de engelse reviews over airbnb gaan lezen en geloof me ik had nooit geboekt als ik dit eerder had gelezen.
Airbnb heeft heel veel fraudeurs onder de mensen die een huis aanbieden.
En ze doen er niks aan.
Zelf was ik er heel snel bij omdat ik hotels etc aan het boeken was en dus mijnics in de gaten hield.
Maar er zullen genoeg mensen zijn die er pas veel later achterkomen.
Het ergste vindt ik dat airbnb geen onderzoek naar deze fraudeur start zodat er niet meer slachtoffers vallen.
Ik heb mijn geld inmiddels terug maar zit wel met een geblokeerde creditkaart en dat een kleine week voor vertrek.
Zenuwslopend of de kaart voor vrijdag bezorgd wordt visa doet zijn best maar kan geen garanties geven.
Wirdt leuk als de auto opgehaald moet worden.
Wil je toch een huisje of kamer kijk dan liever op tripadvisor.
Kleiner aanbod maar veel veiliger.
Hun geven je ook hulp en begeleiding en geldterug of ander onderdak mocht het mis gaan.
Airbnb verzuimt te reageren zelfs bij de noodhulp kreeg ik alleen mailtje probeer meerdere eigenaren tegelijk dan heb je meer kans....Ja om meerdere keren gefraudeert te worden waarschijnlijk.
Google maar eens op airbnb reviews en ik denk dat je dan heel erg schrikt
#4 - 19-04-2014, 15:17 uur

Hans B

Jammer dat je deze slechte ervaring hebt.
Ik heb nu 3x geboekt en alle keren helemaal prima.
New York, Verenigde Staten
Gran Canaria, Spanje
Ras Al Khaimah, United Arabic Emirates
#5 - 19-04-2014, 15:58 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15