Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

universal studio of MGM studio

Discussie gestart

JessAmerica

Ik snap dat we zelf moeten kiezen.  ;)
Maar wat vinden jullie het leukst, Universal of MGM, en waarom?

Thnx!
#1 - 13-03-2007, 22:04 uur

jerbia

Universal Studio's shiny

De allerbeste optie is om beide parken te bezoeken, maar als je een keuze moet maken zou ik gaan voor Universal omdat ik de attracties in Universal veel leuker en spannender vind dan die in MGM. MGM is overigens geschikter voor (kleine) kinderen.
#2 - 14-03-2007, 00:33 uur

MiamiHeat

UNIVERSAL !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! dansbanaan

Echt zoveel gaver!!!
#3 - 14-03-2007, 16:03 uur

nbraakman

We zijn afgelopen augustus in beide parken geweest.

MGM was het eerste park waar we heen gingen, dus misschien dat we hem daarom als favoriet hebben, maar goed;

MGM = Disney. Disney = Onwijs gaaf!
We waren er van 's ochtends vroeg 8.45 (voor de opening) tot 's avonds een uur of 10 (de Fantasmic show MAG je niet missen!)
De tower of terror was erg cool, als je van het soort ride houdt.
Ernaast zit Aerosmith, ook erg leuk. Verder heb je nog:

Star Tours (beetje oud, maar nog steeds leuk)
Indiana Jones Epic Stunt Spectacular! (leuke stunt show, maar mag ook een keer geupdate worden)
Jim Henson's MuppetVision 3D (als je van Muppets e.d. houdt, niet missen!)
Lights, Motors, Action! Extreme Stunt Show (erg tof gedaan, maar in de zomer is het verrekte heet, en het is er niet voorzien van airco ofzo, gewoon een buiten tribune)
The Disney-MGM Studios Backlot Tour (cool blikje achter de schermen van special effects enzo)
Walt Disney: One Man's Dream (zeg maar het Walt Disney museum, met een leuk historisch/biografisch filmpje op het eind)
Journey Into Narnia: Creating the Lion, the Witch and the Wardrobe (best wel flauw, eerlijk gezegd)
Voyage of The Little Mermaid (live action, met poppen en lasers en waterdruppels, cool)
The Magic of Disney Animation (wel aardig, zie je hoe vroeger de tekenfilms gemaakt werden)
Beauty and the Beast Live on Stage (cute show)

Klinkt misschien niet als superveel, maar we hebben het toch 13 uur volgehouden :)

Universal is ook wel aardig, maar ik zou er persoonlijk niet de hele dag kunnen blijven, tenzij je het combineert met Islands of Adventure (het actiepark van Universal).
Je hebt er erg leuke rides hoor, Shrek 4D is lachen, en Jimmy Neutron is wel cool. Back to the Future the ride blijft leuk, Jaws is recent ge-update, schijnt. King Kong is weg, maar je hebt daar nu Revenge of the Mummy voor in de plaats gekregen, een spannende rollercoaster in het donker. Men in Black, Aliens Attack! is gaaf, Aliens schieten met een space blaster dinges. We waren vroeg, dus maar met zijn 2en; ik had 2 blasters en mijn vriendin ook ;)

Twister is een leuke sfx show, Terminator 2:3D is nog leuk, maar begint ook een beetje oud te worden (real live show met acteurs en robots gecombineerd met een 3D film). Fear Factor: Live is wel lachen, beetje zoals het op tv was, alleen is de variatie een beetje weg. Animal Actors is cute. Katten die reclame bordjes aantikken, eigenwijze hondjes en aapjes enz.
Verder heb je er natuurlijk een cheesecake factory zitten, mocht je daar van houden.

Het is maar net wat je wilt, denk ik. We waren bij Universal om een uur of 4 's middags wel uitgekeken. Persoonlijk vind ik de Disney sfeer leuker dan die van Universal, en zou ik voor MGM gaan als ik moest kiezen.
#4 - 15-03-2007, 13:03 uur



WJ

Is Universal in FL vergelijkbaar als die in CA?
We zijn vorige keer in CA geweest en vonden dit erg leuk. Dit jaar komen we in FL en het is de vraag of we nu weer naar Universal gaan of we met name de andere parken voor moeten laten gaan?
We zijn overigens geen echte rollercoaster mensen. Alleen mijn oudste zoon vindt dit echt leuk...
#5 - 10-04-2007, 15:38 uur
Cheers,
WJ

hollandranch

Ik vond Universal in LA mooier qua opzet dan de 2 parken in Orlando, vooral ook ruimer en natuurlijk leuk met de filmstudio's. In Orlando moet je eigenlijk een Parkhopper nemen voor beide parken en dan kan je er wel een paar dagen vermaken. Als il een park zou moeten kiezen in Orlando is dit Seaworld.
#6 - 21-04-2007, 21:46 uur

maybe

Beetje late reaktie, maarre...ik vind Universal Studios (Florida) echt véél leuker dan de MGM Studios!
Benieuwd wat jullie gekozen hebben (of nog gaan kiezen)


Groetjes, Bianca cheer
#7 - 02-06-2007, 21:51 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15