Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Vakantie in Florida

Discussie gestart

MiamiHeat

Oh mensen.....nog 4 nachtjes slapen en dan hebben we een rust op dit forum.................
#106 - 07-02-2006, 19:50 uur

stinger

nou,ik zal je best missen hoor Jez  :'(

#107 - 07-02-2006, 23:50 uur

Dusza

hebben die cruiseboten tegenwoordig ook niet de mogelijkheid om online te gaan? Dan kan ze ons toch dagelijks op de hoogte houden van hun bezigheden (terwijl wij hier door de regen lopen)?  :D
#108 - 08-02-2006, 08:18 uur

Kinneret

Geloof het niet, ten minste the Majesty of The Seas dan, heb daar niks van gemerkt ofzo dus ik ga er niet vanuit.
#109 - 08-02-2006, 15:29 uur

MiamiHeat

Oh mensen.....nog 4 nachtjes slapen en dan hebben we een rust op dit forum.................

:sorry: ik bedoel het niet zo...............

#110 - 08-02-2006, 20:03 uur

Jez

He, zo zielig, jaloerse mensen............. WHAHAHA, nog maar 4 nachtjes en dan hebben jullie even rust hier!  2006-10 2006-10 2006-10
#111 - 08-02-2006, 21:12 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

MiamiHeat

Nog 2 nachtjes slapen!!!!!

jaja............volgens mij ligt 'ie al op je te wachten...........

Klik hier

Wop: Grote url aangepast
#112 - 10-02-2006, 17:51 uur
« Laatst bewerkt op: 10-02-2006, 18:44 uur door Wop »

Kinneret

Nu nog 1 nachtje. :D  Krijg je die vakantiekriebels al? :D ( of je hebt ze natuurlijk al  :D)
#113 - 11-02-2006, 13:23 uur

Jez

Zij die naar Miami gaan, groeten u  ;)

Tot over 1,5 week!

Groetjes, Janneke & Andy
#114 - 12-02-2006, 00:48 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

MiamiHeat

Hoop dat jullie goed weer hebben want de weersvoorspelling ziet er voor vandaag en morgen niet zo fijn uit..............

Miami as of 2:54 PM
Clear
Temperature: 55° >>>>>>>>>>>>>>>>55!!!!!!!!!!!!!!!!  DAS 13 GRADEN  :o :o :o :o en dat om 15.00 uur 's middags plaatselijke tijd...............
Wind: West 16 mph 
#115 - 13-02-2006, 21:14 uur

MiamiHeat

Hoe zou het toch met Jez zijn?? Nog 4 nachtjes slapen en dan is ze weer thuis!!
#116 - 18-02-2006, 15:58 uur

B-man

Ik geloof dat die het best naar d'r zin heeft  ;D

B-man
#117 - 18-02-2006, 16:16 uur
"There is nothing wrong with America that cannot be cured by what is right with America"

NYC in 4 dagen! : http://www.verenigdestaten.info/new-york-city-in-een-weekend-4-dagen/

Poison ArroW

Ik geloof dat die het best naar d'r zin heeft  ;D

B-man
ja, ik was vandaag naar schiphol me oma ophalen van suriname, ik zag gewoon vluchten vanuit usa komen en wou gelijk rennen en in de vliegtuig jumpen  :'(
maar wie weet ga ik dit jaar weer maar is niet zkr  2006-18
#118 - 18-02-2006, 20:29 uur

Dusza

Kan je het je inbeelden?!: zitten we vanavond in een Italiaans restaurantje met ons drie-en (ik, echtgenoot + zoon).
Hebben we het over hoe vriendelijk die Italianen wel niet zijn in vergelijking met de meeste Belgen, en komen we zo op de vriendelijkheid van de Amerikanen, en plots zit Jez mee aan onze tafel!
(niet letterlijk natuurlijk, maar toen we het over Amerika hadden, kwam het gesprek op Jez en haar cruise).  ;D
Ben eens benieuwd naar haar verslag! Als er maar niemand zeeziek geworden is!
Wij hebben zo ooit eens een nachtelijke treinreis gemaakt in Turkije, van Ankara naar Istanboel, het traject van de Oriënt Express... We hadden een privé slaapcoupé, en we dachten dat dit dus best heel romantisch ging zijn... Nou, dat had je dan gedacht! Man man man, wat een boemeltrein was dat! Ten eerste was de coupé niet breed genoeg, dus mijn (1.90 m.) man kreeg krampen in zijn benen omdat hij ze niet kon strekken -> raampje open en voeten naar buiten -> het werd te koud -> raampje dicht -> kramp -> raampje open -> enz.
Daar kwam nog eens bij dat 's nachts goederentreinen blijkbaar voorrang hadden, dus om de haverklap werd de trein afgeleid naar een zijspoor, om daar al krakend en piepend tot stand te komen, om nadien weer even krakend en piepend terug te vertrekken... Om 6.00 uur 's ochtends stonden we dus aan de restauratiewagen te wachten tot we AUB (!!!!) een tas koffie/thee konden krijgen! Ons idee van 'nachtelijke romantiek op het Oriënt Express traject' kreeg dus snel een flinke knauw!  2006-03
#119 - 18-02-2006, 21:42 uur

Poison ArroW

Kan je het je inbeelden?!: zitten we vanavond in een Italiaans restaurantje met ons drie-en (ik, echtgenoot + zoon).
Hebben we het over hoe vriendelijk die Italianen wel niet zijn in vergelijking met de meeste Belgen, en komen we zo op de vriendelijkheid van de Amerikanen, en plots zit Jez mee aan onze tafel!
(niet letterlijk natuurlijk, maar toen we het over Amerika hadden, kwam het gesprek op Jez en haar cruise).  ;D
Ben eens benieuwd naar haar verslag! Als er maar niemand zeeziek geworden is!
Wij hebben zo ooit eens een nachtelijke treinreis gemaakt in Turkije, van Ankara naar Istanboel, het traject van de Oriënt Express... We hadden een privé slaapcoupé, en we dachten dat dit dus best heel romantisch ging zijn... Nou, dat had je dan gedacht! Man man man, wat een boemeltrein was dat! Ten eerste was de coupé niet breed genoeg, dus mijn (1.90 m.) man kreeg krampen in zijn benen omdat hij ze niet kon strekken -> raampje open en voeten naar buiten -> het werd te koud -> raampje dicht -> kramp -> raampje open -> enz.
Daar kwam nog eens bij dat 's nachts goederentreinen blijkbaar voorrang hadden, dus om de haverklap werd de trein afgeleid naar een zijspoor, om daar al krakend en piepend tot stand te komen, om nadien weer even krakend en piepend terug te vertrekken... Om 6.00 uur 's ochtends stonden we dus aan de restauratiewagen te wachten tot we AUB (!!!!) een tas koffie/thee konden krijgen! Ons idee van 'nachtelijke romantiek op het Oriënt Express traject' kreeg dus snel een flinke knauw!  2006-03
cruise is cool kwas van miami naar bahama's gegaan jammer dat ik toen maar 13 was  :'( ik zag allemaal jongeren naar SPRING BREAK allemaal mooie vrouwtjes  2006-05 en strippen zo en gewoon groep jongens schreeuwen: take it off en daar ging de bovenste stuk van de bikini  2006-18 ik was jong en met me ouders jammer genoeg  :'(
#120 - 19-02-2006, 07:00 uur

leden:

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15