Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Vakantie in Florida

Discussie gestart

Jez

Dat klinkt ook wel goed, van die monorail. Is het openbaar vervoer in Miami een beetje goed geregeld? We zitten nl. in de Red Roof Inn, bij het vliegveld; kunnen we vandaar makkelijk "down town" komen?

Die boottoer zou ook leuk zijn, ware het niet dat we die middag dat we in Miami zijn inschepen op een cruiseboot.............. Is voor mij wel boot genoeg, denk ik. Maar voor mensen die niet gaan cruisen is het een goede tip!

Thanks, groetjes Jez
#46 - 20-10-2005, 15:53 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

MiamiHeat

De Monorail moet je eigenlijk 's avonds doen..............tja openbaar vervoer is te doen maar tis en blijft openbaar vervoer.

Nee,dan liever de taxi.

Die boottour is leuk.....hebben wij ook ooit gedaan.

Keuzes, keuzes............blijft lastig............

bekijk het van de andere kant.............boek gewoon nog een keer!!!

#47 - 20-10-2005, 18:11 uur

Kinneret

Of mis je vlucht gewoon en je houd een dag over  ;D ;D ;D
#48 - 20-10-2005, 18:22 uur

Jez

De Monorail moet je eigenlijk 's avonds doen..............tja openbaar vervoer is te doen maar tis en blijft openbaar vervoer.

hmm, en ik heb al zo de pest aan ov..........

Citaat

Nee,dan liever de taxi.

Is dat wel betaalbaar, of kunnen we toch beter een auto huren voor die dag?
Citaat
Die boottour is leuk.....hebben wij ook ooit gedaan.
Ik hou het toch maar bij 1 boot, denk ik. Of eigenlijk 3: cruiseschip, airboat en glasbodemboot.

Citaat
Keuzes, keuzes............blijft lastig............

bekijk het van de andere kant.............boek gewoon nog een keer!!!

Eerst maar eens zien hoe deze x bevalt; ik wil nog zóveel van Amerika zien!
#49 - 20-10-2005, 22:46 uur
« Laatst bewerkt op: 20-10-2005, 22:46 uur door Jez »

Jez

Of mis je vlucht gewoon en je houd een dag over  ;D ;D ;D

Kijk, dáár heb ik tenminste ervaring mee  ;)
Alleen zitten we dan in Orlando, dus iemand nog tips voor daar?

Ik zat te denken 1 dag Cape Canaveral en 1 dag St. Augustine (we zijn er 2 dagen, tenzij...)
#50 - 20-10-2005, 22:48 uur

sweatbox

Citaat

Nee,dan liever de taxi.

Is dat wel betaalbaar, of kunnen we toch beter een auto huren voor die dag?

Als ik je rental-drama's uit Los Angeles nalees, had je daar net zo goed een taxi kunnen nemen. ;D
#51 - 20-10-2005, 22:51 uur

Jez

[

Als ik je rental-drama's uit Los Angeles nalees, had je daar net zo goed een taxi kunnen nemen. ;D

Hahahaha!
#52 - 20-10-2005, 22:56 uur

Tekkel

In Orlando??

Ripley's Believe it or not http://www.ripleysorlando.com/

en voor de benzine snuivers; RACE ROCK http://www.racerock.com/

Bart
#53 - 20-10-2005, 22:59 uur
Visum Australia granted; 12-01-2009

Jez

Hee, dat Race Rock klinkt leuk! Ben je er zelf geweest?
We zouden nl in 1e instantie naar de Daytona 500 gaan, maar dat doen we toch maar niet. Dan is dit misschien wel een leuk alternatief!
#54 - 20-10-2005, 23:04 uur

Tekkel

Ja we zijn in RACE ROCK geweest, eigenlijk was het toevallig.
We reden eens de andere kant op over International drive en zagen het gebouw. In het begin dachten we dat het een soort van kartcentrum was, dus er eens omheen gereden.
Aan de achterkant (de kant van de highway)  stond een grote monstertruck geparkeerd, toen hadden eigenlijk iets van, we moeten toch even binnen kijken.
Ongelofelijk, zo'n beetje alles waar waar je mee kan racen en een motor in zit, hangt of staat er.
Zeker heen gaan, lekker eten en drinken met een dikke V-8 op een steun naast je tafeltje ;D
Kweet niet of de foto's op hun site een beetje duidelijk zijn, anders zal ik wat posten.

Bart
#55 - 21-10-2005, 23:48 uur
« Laatst bewerkt op: 21-10-2005, 23:50 uur door Tekkel »
Visum Australia granted; 12-01-2009

hdeweert

Hallo Jez
Leuk zo’stukje varen. Wij waren toen we van Key West naar Dry Tortugas gingen na 10 min al doodziek.
Als wij in Miami ariveren rijden we na het ophalen van de auto gelijk door naar Florida city. Daar zitten een aantal hotel ketens zoals supper 8 etc. Dat is goedkoper dan een hotel in Miami. Zeker als je ook nog minstens $10 voor het parkeren bij het hotel moet betalen. Van daaruit is het eenvoudig via de Tamiami trail een bezoek te brengen aan shark valley. Ook zijn er langs de weg een aantal aanbieders van airboot trips. Verder kun je van daaruit richting Flamingo rijden. Daar zijn een paar routes om wat te lopen.
Harm
#56 - 01-11-2005, 20:44 uur

Jez

Onze maag blijkt aardig sterk, dus zijn we niet zo bang voor zeeziekte.
We hebben deze x ons 1e hotel vastgelegd, omdat we op een akelig tijdstip aankomen in Miami (half 9 's avonds). Ik heb dan geen zin nog een hotel te moeten zoeken. En deze was niet duur: €68,- Een auto hebben we dan toch nog niet nodig, dus geen parkeerkosten.
De Tamiami trail nemen we ná onze cruise, om via de Everglades in La Belle uit te komen. Wandelen is helaas geen optie............

But thanks anyway!

Groetjes, Jez
#57 - 01-11-2005, 20:52 uur

MiamiHeat

#58 - 16-01-2006, 22:35 uur

Jez

Hee, da's gaaf! Hij ligt er nog niet, maar volgens mij zie ik 'm in de verte al aankomen............. Hij heeft nog 28 nachtjes de tijd  :D
#59 - 16-01-2006, 22:43 uur

MiamiHeat

Ik heb twee jaar geleden vrienden van ons weg zien varen terwijl we aan het bellen waren!!!!!
#60 - 17-01-2006, 22:07 uur

leden:

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15