Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Vakantie in Florida

Discussie gestart

Jez

Joehoe! Ik heb nog een vraagje: moet ik anti-mug meenemen (of daar kopen), of is dat in februari niet nodig?
#91 - 03-02-2006, 00:17 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

MiamiHeat

Niet meenemen maar daar kopen!!! Beter als die prut zooi die ze hier hebben en daar nog goedkoper ook...............denk niet dat je nodig zal hebben in deze tijd...........

Cheerz............

ps. laat ik het even roepen (jij was het vergeten)...........NOG 9 DAGEN EN DAN GA IK NAAR FLORIDA
#92 - 03-02-2006, 08:44 uur

Wop

Joehoe! Ik heb nog een vraagje: moet ik anti-mug meenemen (of daar kopen), of is dat in februari niet nodig?

Of je het nodig hebt weet ik niet, maar je kan het vrij gemakkelijk kopen. Het heet DEET (100 % als je een schijtebroek bent ) ..

In mei vorig jaar vlogen deze jongens hier rond: (tamiami trail ) :
#93 - 03-02-2006, 11:19 uur

Kinneret

Geen idee of het in de winter er ook van wemelt maar van de zomer zou het echt een klerezooi zijn zonder die muggenspray. Je wordt er anders echt helemaal leeggeprikt.
#94 - 03-02-2006, 12:28 uur

stinger

ik zou wel wat meenemen,of daar kopen.het wemelt hier nog steeds van de muggen,maar dat komt omdat we zoveel regen hebben gehad afgelopen jaar.Dat zal ook het geval in Florida zijn.Wat ik je kan aanraden is het merk: cutter koop echt geen 100% deet want daar krijg je blaren van over je hele lijf.of je valt ter plekker flauw,dat is geen grapje hoor!!
Deet is trouwens geen merk,maar deet is wat elke muggen spray bevat.
Kijk op de verpakking en als je iets koopt met ongeveer 15 tot 20 % deet dan zit je goed.
Zelf gebruik ik hier op Bonaire altijd Cutter outdoors men met 15 % deet.is perfect.
#95 - 03-02-2006, 17:05 uur

Wop

ik zou wel wat meenemen,of daar kopen.het wemelt hier nog steeds van de muggen,maar dat komt omdat we zoveel regen hebben gehad afgelopen jaar.Dat zal ook het geval in Florida zijn.Wat ik je kan aanraden is het merk: cutter koop echt geen 100% deet want daar krijg je blaren van over je hele lijf.of je valt ter plekker flauw,dat is geen grapje hoor!!
Deet is trouwens geen merk,maar deet is wat elke muggen spray bevat.
Kijk op de verpakking en als je iets koopt met ongeveer 15 tot 20 % deet dan zit je goed.
Zelf gebruik ik hier op Bonaire altijd Cutter outdoors men met 15 % deet.is perfect.

15 tot 20 % deet kan je hier ook in NL kopen ( muggen of citroenmelk) Echter meer percentage is hier niet verkrijgbaar. Vorig hadden we (lees Johan, de ander beheerder en bang voor vliegen :D ) 100 % en dat overleefd zonder blaren. Je kan het ook op je kleding spuiten.
#96 - 03-02-2006, 18:23 uur

Jez

Thanks guys  ;) enneh, nog 9 nachtjes slapen.................  :dance: :dance: :dance:
#97 - 03-02-2006, 22:53 uur

Wop

Thanks guys  ;) enneh, nog 9 nachtjes slapen.................  :dance: :dance: :dance:

Nu nog 8   8)
#98 - 04-02-2006, 09:48 uur

Dusza

Jez, mag ik je nog effe laten griezelen vooraleer je op cruise vertrekt?:
http://www.nieuwsblad.be/Article/Detail.aspx?ArticleID=GTVNRD76
Zie dus dat je Andy niet kwijtgeraakt, en  hij jou niet!
Maar ach, jullie hebben geluk, ik denk niet dat jullie in internationale wateren gaan varen, dus het FBI of zo zal wel een onderzoek instellen.  ;D
#99 - 06-02-2006, 07:38 uur

Jez

Jez, mag ik je nog effe laten griezelen vooraleer je op cruise vertrekt?:

Ehm, ik denk dat ik dit ga lezen als we weer terug zijn.............
He bah, waarom ben ik toch zo nieuwsgierig? Zo lang kan ik dus niet wachten  ::)
#100 - 06-02-2006, 12:23 uur

Jez

Drie x raden met welke maatschappij we cruisen..............  :o
#101 - 06-02-2006, 12:26 uur

Dusza

Hahaha, misschien kunnen jullie je voor de veiligheid met handboeien aan elkaar vastketenen, en constant met reddingsvest aan rondlopen?
(en vergeet vooral niet om fotootjes te maken!!!)   ;D
#102 - 06-02-2006, 12:32 uur

MiamiHeat

#103 - 06-02-2006, 13:00 uur

Jez

Woehahaha  :hilarious: :hilarious: :hilarious:
Nu maar hopen dat ik over 6 nachtjes slapen (nog maar 6 nachtjes slapen!!!) dat liedje uit mijn hoofd heb...........
#104 - 06-02-2006, 21:38 uur

Kinneret

Royal Caribbean  :D ;D

#105 - 06-02-2006, 22:23 uur
« Laatst bewerkt op: 06-02-2006, 22:25 uur door Kinneret »

leden:

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15