Het was geweldig! Ik kan iedereen zo'n cruise aanbevelen! Maar ga asjeblieft langer weg dan wij; 10 dagen is ècht veel te kort.
Maar nu kan de napret beginnen; foto's uitzoeken, af laten drukken en inplakken en mijn vakantieblog updaten.
Een kort verslagje:
Met 3 uur vertraging in Miami aangekomen, vanwege de sneeuwstormen up North (alles ten noorden van Washington (waar wij
over moesten stappen) was gesloten. Gelukkig had ik voor die 1e nacht een hotel geboekt! Maandags was frisjes maar toch een
graad of 18 ofzo. De cruise was helemaal top; ik had niet verwacht dat we het zó leuk zouden vinden! 1e dag in Nassau veel op
het water geweest = gezicht verbrand = hele vakantie knalrode neus. Coco Cay was top, Key West heel gezellig. De 1e avond
ben ik een beetje zeeziek geweest. Het ging nogal tekeer, als nasleep van het slechte weer noordelijker. Maar verder was het
heerlijk. Helaas hadden we te weinig tijd in Miami, dus daar hebben we niet veel van gezien. Reden om terug te gaan
Vrijdags moesten we van de boot af. Trailblazer opgehaald (zaten we weer op een boot; nu een slagschip van een auto) en naar
de Everglades gereden. Amhinga Trail gelopen en aan de Tamiami Trail een airboat-tocht gemaakt. Ingecheckt in een hotel in La
Belle en de avond met oomlief doorgebracht. De volgende dag zijn we naar het Myakka River State Park geweest, erg leuk, en
toen doorgereden richting Winter Park. Vanwege de Daytona 500 was het even lastig een hotel te vinden. Alles aan de International
Drive zat bijvoorbeeld vol. Maar toch iets gevonden: het smerigste hotel dat we ooit gehad hebben, voor "slechts" $100,-
Tip: ga NOOIT naar een Countryside Inn! Die avond hebben we bij onze vrienden in Winter Park gegeten.
Zondags zijn we naar het Kennedy Space Center geweest. Wel leuk, maar je moet denk ik ècht van ruimtevaart houden om dit
park goed te waarderen. 's Avonds bij de familie in Kissimee gegeten. Maandags wilden we eigenlijk naar St. Augustine, maar dit
was toch een behoorlijk eind rijden. Dus de plannen gewijzigd en we zijn naar Sea World gegaan. Geweldig! 's Avonds in het Race
Rock gegeten (dank voor de tip, Tekkel

) en daarna mijn schoonouders van het vliegveld gehaald en bij de familie in Kissimee gedropt.
Tja, en toen was het alweer dinsdag

De vlucht ging vlotjes, om half 8 woensdagochtend stonden we buiten in het altijd
saaie, koude, drukke, volle, lelijke land dat we thuis moeten noemen................
Ik wil terug!