Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Vakantie in Florida

Discussie gestart

stinger

dan doe je het nog een keer over zonder j ouders,toch??
#121 - 19-02-2006, 17:37 uur

Poison ArroW

dan doe je het nog een keer over zonder j ouders,toch??
zeker en nu kan ik meedoen whaha  2006-10 als er spring-break is  2006-01
#122 - 19-02-2006, 23:31 uur

Jez

I'M BACK!!! (and I hate that fact.........) :banghead: :banghead: :banghead:  :'( :'( :'( :'( :'(
Het was geweldig! Ik kan iedereen zo'n cruise aanbevelen! Maar ga asjeblieft langer weg dan wij; 10 dagen is ècht veel te kort.
Maar nu kan de napret beginnen; foto's uitzoeken, af laten drukken en inplakken en mijn vakantieblog updaten.

Een kort verslagje:

Met 3 uur vertraging in Miami aangekomen, vanwege de sneeuwstormen up North (alles ten noorden van Washington (waar wij
over moesten stappen) was gesloten. Gelukkig had ik voor die 1e nacht een hotel geboekt! Maandags was frisjes maar toch een
graad of 18 ofzo. De cruise was helemaal top; ik had niet verwacht dat we het zó leuk zouden vinden! 1e dag in Nassau veel op
het water geweest = gezicht verbrand = hele vakantie knalrode neus. Coco Cay was top, Key West heel gezellig. De 1e avond
ben ik een beetje zeeziek geweest. Het ging nogal tekeer, als nasleep van het slechte weer noordelijker. Maar verder was het
heerlijk. Helaas hadden we te weinig tijd in Miami, dus daar hebben we niet veel van gezien. Reden om terug te gaan  ;)

Vrijdags moesten we van de boot af. Trailblazer opgehaald (zaten we weer op een boot; nu een slagschip van een auto) en naar
de Everglades gereden. Amhinga Trail gelopen en aan de Tamiami Trail een airboat-tocht gemaakt. Ingecheckt in een hotel in La
Belle en de avond met oomlief doorgebracht. De volgende dag zijn we naar het Myakka River State Park geweest, erg leuk, en
toen doorgereden richting Winter Park. Vanwege de Daytona 500 was het even lastig een hotel te vinden. Alles aan de International
Drive zat bijvoorbeeld vol. Maar toch iets gevonden: het smerigste hotel dat we ooit gehad hebben, voor "slechts" $100,-
Tip: ga NOOIT naar een Countryside Inn! Die avond hebben we bij onze vrienden in Winter Park gegeten.

Zondags zijn we naar het Kennedy Space Center geweest. Wel leuk, maar je moet denk ik ècht van ruimtevaart houden om dit
park goed te waarderen. 's Avonds bij de familie in Kissimee gegeten. Maandags wilden we eigenlijk naar St. Augustine, maar dit
was toch een behoorlijk eind rijden. Dus de plannen gewijzigd en we zijn naar Sea World gegaan. Geweldig! 's Avonds in het Race
Rock gegeten (dank voor de tip, Tekkel  ;) ) en daarna mijn schoonouders van het vliegveld gehaald en bij de familie in Kissimee gedropt.

Tja, en toen was het alweer dinsdag  :'( :'( :'( De vlucht ging vlotjes, om half 8 woensdagochtend stonden we buiten in het altijd
saaie, koude, drukke, volle, lelijke land dat we thuis moeten noemen................

Ik wil terug!
#123 - 22-02-2006, 14:58 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Wop

Welkom terug Janneke...

nog een maandje of 5 dan mag je van mijn verslag gaan genieten  ;)
#124 - 22-02-2006, 16:00 uur

hdeweert

Welkom terug Jez
Ik snap dat je terug wilt. Maar ja het werk roept.

En eeehe Wop als je mijn verslag nog wilt lezen dan kan dat eindelijk. Helaas nog steeds niet klaar maar het begin is er.
hompage Amerika
Harm
#125 - 22-02-2006, 16:26 uur

Mrjn

Welkom terug, Jez!
Maar wat doe je nou eigenlijk zo tijdens zo'n cruise?
#126 - 22-02-2006, 16:26 uur

Jez

Op zo'n cruise vaar je 's avonds & 's nachts en als je wakker wordt, zit je op de Bahama's. Overdag hebben we activiteiten gedaan in Nassau en Key West en op Coco Cay heerlijk rondgelummeld. Op de boot zelf kun je de hele dag eten, 's avonds een (leuke!) show bekijken, een beetje winkelen, een massage nemen of een lichaamsbehandeling ofzo, zwemmen, zonnen, gokken, sporten, cocktails drinken, beetje winkelen. Op de dag van het Captains dinner kijk je je ogen uit, want 80% van de gasten is helemaal opgedirkt. Wij vielen een beetje uit de toon.......... Maar ook dat kan gelukkig!
Je hoeft je geen moment te vervelen in elk geval. En de gemiddelde leeftijd liep behoorlijk uiteen; ik zou zeggen van 0 tot 80. Er waren naast Amerikanen vooral veel Duitsers en Engelsen aan boord. Voor zover ik weet, waren wij de enige Nederlandse toeristen. Er werkte wel een Nederlands meisje en er was een Nederlandse Highschooler met zijn gastgezin.

Ik kan het echt aanraden, terwijl iedereen die ons kent zich afvroeg, of dit wel iets voor ons zou zijn  ;)
#127 - 22-02-2006, 16:35 uur

MiamiHeat

Welkom terug JEZ......ik heb je gemist..............tja daarom gaan wij ook weer 3 weken (ook dat is te kort hoor). Heb je via de Webcam terug zien komen in de haven van Miami!!! Maakte me wel zorgen om het weer de eerste paar dagen want het was errug frisjes.

Ben benieuwd naar de verslagen en foto's................

Cheerzzzzz
#128 - 22-02-2006, 19:21 uur

Dusza

Fijn dat je er weer bent, én dat je er weer lekker van hebt genoten! En ik zie dat je je leesachterstand hier met rasse schreden aan 't inhalen bent!
Begin nu maar aan die foto's!  :)
#129 - 22-02-2006, 20:59 uur

Jez

Begin nu maar aan die foto's!  :)

Grmbl, ik mag er ca. 60 op onze website plaatsen. Van de 700.............. Mijn man is zó streng!
#130 - 22-02-2006, 21:24 uur

B-man

Volgens mij is Jez  terug!  ;D ;)

B-man
#131 - 22-02-2006, 21:36 uur
"There is nothing wrong with America that cannot be cured by what is right with America"

NYC in 4 dagen! : http://www.verenigdestaten.info/new-york-city-in-een-weekend-4-dagen/

Jez

Oh ja, weten jullie nog, mijn blunder van vorige x: het vliegtuig missen................

Deze vakantie ook iets "slims" gedaan, maar dat vertel ik nog ...............
#132 - 22-02-2006, 21:57 uur

B-man

Oh ja, weten jullie nog, mijn blunder van vorige x: het vliegtuig missen................

Deze vakantie ook iets "slims" gedaan, maar dat vertel ik nog ...............

:D

#133 - 22-02-2006, 23:20 uur
"There is nothing wrong with America that cannot be cured by what is right with America"

NYC in 4 dagen! : http://www.verenigdestaten.info/new-york-city-in-een-weekend-4-dagen/

Poison ArroW

welcome back jez! klinkt bekend in de oren!

echt gaaf  2006-01
#134 - 23-02-2006, 01:51 uur

Jez

De vakantie-foto's staan online!

Dat wil zeggen, er staan er 60 HIER .
Voor de overige ca. 640 zult u even naar Kaatsheuvel moeten komen...............  ;)
#135 - 23-02-2006, 02:09 uur

leden:

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15