Nog niet genoemd en met 1uur 20 min nog net binnen de gestelde max. reistijd
is het Florida Aquarium in Tampa.
Linkje: ---->
http://www.flaquarium.org/Dit mooie en grote aquarium ligt bij de haven waar de grote cruiseschepen aanmeren en vanaf het buitenterras van het aquarium heb je mooi uitzicht over die cruiseschepen.
Waar je je ook eens in zou moeten verdiepen is Legoland attractiepark in Winterhaven.
Dit Legoland is een voortzetting van het in 2009 failliet gegane Cypress Garden.
Cypress Garden was vooral bekend door z'n waterski-show en het grote en mooie park rond het gedeelte waar de attracties stonden.
Ik bezocht Cypress Garden op een zondag in het voorjaar van 2009 en toen kon je aan het aantal bezoekers al zien dat dit zo niet door kon gaan.
Het was duidelijk dat dit park de concurrentie met de Disney parken niet aankon.
Ik heb nog foto's van mezelf dat ik helemaal alleen in de attracties zit waaronder diverse achtbanen.
Kom daar bij Disney maar eens om !! Vooral op een zondag kun je daar over de koppen lopen.
Wel jammer van Cypress Garden.
Die waterski-show was een stukje nostalgie en het mooie natuurpark waarin Cypress Garden was aangelegd was alleen al de moeite van een bezoek waard.
Ik ben, nadat het een Legoland werd, nooit meer terug geweest dus ik weet niet hoe het park er nu uitziet.
Men had toen wel plannen om het mooie park te behouden, maar ik heb geen idee of dat voornemen ook is uitgevoerd.
Je zou er eens in moeten duiken, maar als dat natuurpark nog in de oude staat is, is een bezoek het overwegen waard