Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Vervoer van IAD naar Alamo

Discussie gestart

Henkvdz

Beste Forumleden,
Over 10 dagen is het weer zover, 3 weken vakantie in de USA beginnende in Washington DC en eindigend in New York en alle leuke dingen daar tussenin.
Ik heb daarover een vraagje: Vanuit de aankomsthal moet ik naar het Alamo verhuurstation en het is me niet duidelijk hoe ik daar komen moet.
Vanuit andere USA steden werd ik altijd met speciale bussen vervoerd, op de site/plattegrond van IAD kan ik daarover niets vinden.
Gezocht: Iemand met ervaring in deze.
Vast bedankt, Groet Henk
#1 - 29-04-2013, 15:46 uur

MiamiHeat

Hoi Henk,

Ook op Dulles rijden er busjes van Alamo Rent a Car. Volg als je de aankomsthal inkomt de bordjes 'car rental' en dan wijst het zich allemaal vanzelf. De rit van het vliegveld naar Alamo zelf duurt ongeveer 15/20 minuutjes.

Have fun!
#2 - 29-04-2013, 16:15 uur

Henkvdz

Hoi Henk,

Ook op Dulles rijden er busjes van Alamo Rent a Car. Volg als je de aankomsthal inkomt de bordjes 'car rental' en dan wijst het zich allemaal vanzelf. De rit van het vliegveld naar Alamo zelf duurt ongeveer 15/20 minuutjes.

Have fun!
Dank voor je snelle reactie, inmiddels heb ik de verwijzing "Carrentals" ook op de IAD site gevonden, ik had er overheen gekeken.
Nogmaals dank en groet Henk
#3 - 30-04-2013, 11:47 uur

Freddytex

Voor de aflevering in New York moet je naar de S.Conduit Avenue ,Jamaica Brooklyn Ny.Daar bevind zich sinds vorig jaar een service van Alamo en kan je na de aflevering van de wagen met de shuttle bus van Alamo naar de luchthaven JFK(airtrain) Ik heb hier vorige week nog een wagen afgehaald.
Ik ben nu wel al aan mijn 3° wagen bezig .De 1°  viel in pan met de airco,De 2° zat te moeilijk en nu rijd ik met een Toyota Venza, een zeer confortabele wagen
#4 - 03-05-2013, 23:39 uur

Henkvdz

Voor de aflevering in New York moet je naar de S.Conduit Avenue ,Jamaica Brooklyn Ny.Daar bevind zich sinds vorig jaar een service van Alamo en kan je na de aflevering van de wagen met de shuttle bus van Alamo naar de luchthaven JFK(airtrain) Ik heb hier vorige week nog een wagen afgehaald.
Ik ben nu wel al aan mijn 3° wagen bezig .De 1°  viel in pan met de airco,De 2° zat te moeilijk en nu rijd ik met een Toyota Venza, een zeer confortabele wagen
Dank voor je tip, maar er zullen toch wel borden staan met :"return carrentals", zoals op elk groot Amerikaans vliegveld.
Na aankomst in NY en het terugbrengen van de auto blijven we nog 4 nachten in Brooklyn NY.
Ik had eerst gezocht voor een hotelkamer op Manhattan maar die prijzen zijn rond deze tijd skyhigh [$250 en hoger] en Brooklyn is slechts 20 metro minuten van Manhattan verwijderd.
Groet Henk
#5 - 05-05-2013, 15:01 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15