Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

vliegtickets

Discussie gestart

nancyke

Volgend jaar in Juli (2011), van 8 juli tot en met 31 juli ong.,  datum kan 1 a 2 dagen opschuiven, wil ik een rondreis maken doorheen Florida.
Nu ben ik op zoek naar de beste prijs voor een ticket heen en terug.
De plaats waarop we vliegen maakt niet veel uit.
Enig idee wanneer ik kan boeken en de beste prijs kan krijgen?
Moet ik snel zijn of kan ik tot het laatste wachten en zakken de prijzen dan?
Alvast bedankt voor enige reacties.
#1 - 31-08-2010, 10:50 uur

Yessica

Het is een hardnekkig misverstand dat zo lang mogelijk wachten beter en dus goedkoper is.
Een vliegtuig is opgedeeld in zogenaamde klassen (en dan bedoel ik niet business of first class), maar verschillende tariefklassen in economy class.
De goedkoopste stoelen gaan er als eerste uit. Dus hoe eerder je boekt, hoe gunstiger de tariefklasse.

Enige uitzondering zou hierop Martinair kunnen zijn, omdat die als chartermaatschappij nog wel eens met acties willen komen, maar Florida is een populaire bestemming, dus het is een risico daarop te gokken!
#2 - 31-08-2010, 11:47 uur



Tet14

Precies zoals Yessica zegt. Vroeg boeken!
#3 - 31-08-2010, 12:05 uur

MissFluffy

De tijd dat vroegboeken nog leuke prijzen opleverde is allang voorbij .
Ook kan je het ene jaar niet met het andere gaan vergelijken .Zoals in mijn geval kijk ik al vanaf begin dit jaar uit naar tickets voor eind december en die zijn op en neer gegaan van 1200 naar 850 terug naar 950 en zo op en neer .Nu staan ze op 625 € en ik ben er zeker van als ik nog geduld kan hebben ,ze nog gaan dalen in prijs(normale prijs tussen 450/550€) .
Ik ben afgelopen juli ook op reis geweest en net zoals mijn zoektocht voor eind december heb ik voor afgelopen juli ook een jaar op voorhand beginnen zoeken .Ik heb uiteindelijk geboekt in november ,de prijs was toen al wat gezakt navenant de maanden ervoor en voor mij prima maar als ik gewacht had tot begin januari had ik nog een beter prijs behaald want toen stonden ze per ticket 100€ goedkoper .Dus vroegboeken is niet meer van deze tijd .
#4 - 31-08-2010, 13:00 uur

Johan

Mijn ervaringen zijn identiek aan die van MissFluffy. Misschien dat het een risico is maar ik heb altijd geluk gehad met laat boeken. Wachten tot kort voor het moment dat ik ging vliegen heeft mij honderden euro's bespaard. Als ik dus moest kiezen zou ik zolang als mogelijk wachten, er vanuit gaande dat de prijzen dalen naarmate de tijd vordert. Of je die keus wil maken en dat risico wil nemen is up to you. En eerlijk gezegd heb ik het bijna altijd zo gedaan!
#5 - 31-08-2010, 15:51 uur

MissFluffy

Vroeger ging die vlieger zeker op maar ik denk dat zo'n drie jaar geleden plots veranderd is en het duurde maar langer en langer voor redelijke prijzen zag .
Voor boeken van wagens maakt het helemaal niets uit tenzij je de vroegboekkorting van usareisen niet wil mislopen .Maar die prijzen maken geen duik of gaan niet extreem op op enkele maanden tijd .
#6 - 31-08-2010, 16:30 uur

cv

Als je in het hoogseizoen moet vliegen zoals jullie zou ik vroeg boeken. Wij zijn dit jaar in juli geweest en je komt niet onder de 650 euro wij hadden ook gewacht en uiteindelijk dik 800 euro betaald. Zeker rechtstreekse vluchten zijn snel weg. Als ik weer zou gaan zou ik dus veeeeel eerder rondkijken en boeken, betere vluchttijden en prijzen.
#7 - 06-09-2010, 22:39 uur

Amarilisvos

Wij hebben onze vliegticketten voor Washington DUlles gekocht bij connections. Zij hebben nu een aktie lopen (book and pay). Wij vertrekken op 1 september en komen terug op 27 september. Wij hebben wel de luxe om buiten de schoolvakantie te vertrekken.
Daar wij een rechtstreekse vlucht wilden vanuit Brussel, hebben we tickets van United Airlines.
Via United koste het ticket 628 euro/person via Connections 468 euro. We kregen ook nog eens een korting van United van 25 euro/persoon in de vorm van een geschenkkaart. Deze hebben we onmiddellijk kunnen verzilveren om de annulatieverzekering te betalen.
Let op wij vertrekken en komen terug op een weekdag. Terugkomen op een vrijdag kost meer.
Je kan op de site van Connections je prijs laten uitrekenen en daar bestellen of naar de winkel gaan. Wij kijken eerst op de website en gaan daarna naar de winkel.
Succes
#8 - 18-01-2011, 19:50 uur
2007 - VA en DC / 2009 - DC, PA, DE en VA / 2010 - IL, KY en IN / 2011 - MD, DC, DE en VA / 2012 - GA en SC / 2013 - IL, IA, WI
Onze reisverslagen kan je bekijken op onze  website

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15