Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Voorstellen

Discussie gestart

hvdh

In April 2010 gaan we met een Camper onderstaande route doen.
Wat mogen we niet missen op deze route?

Globale route
Middlebury
Via 80--, 69
Indiananapolis
Via 65
Nashville
Via 40
Memphis
Via 40
Oklahoma
Via 40
Albuquerque
Via 40
Flagstaff
Via 40
San Fransisco
Via 5
#1 - 29-12-2009, 10:34 uur

hdeweert

Je route is wel erg summier. Maar wat denk je zelf onderweg te gaan zien en doen hoelang denk je er over te doen
en ga je per camper tent of per auto? Maak eens een globale route en zet de dingen die je wilt gaan doen eens op
een rij. Gebruik daarvoor de reisgidsen van het reisbureau en lees eens een paar reis verhalen op het internet. 
Deel eventueel je trip in drie delen zodat je de vragen over het oosten, westen en midden van Amerika op de juiste plaats kunt stellen.
Succes
Harm
#2 - 29-12-2009, 11:50 uur

Hans B

Harm,
de poster schrijft dat hij per camper reist.
Verder is het inderdaad wel erg summier.
Hoe vaak al in de VS geweest?
Ervaringen met een camper?
Hoeveel dagen duurt de reis?
Middlebury ? nabij Boston ?
HvdH graag iets meer info zodat we je kunnen voorzien van juiste info.

Hans
#3 - 29-12-2009, 12:39 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

Tet14

Naar San Francisco via 5? Wil je de kustroute dan niet rijden? En net als de vorige posters: Hoe lang is je reis.
#4 - 29-12-2009, 13:08 uur

hdeweert

Als ik het goed begrijp word er en nieuwe Camper opgehaald en moet die naar San Fransisco gebracht worden? 
Harm
#5 - 29-12-2009, 16:35 uur

hvdh

Beste reageerders,
Dank voor jullie belangstelling en terechte vragen en opmerkingen.
Hier wat meer informatie:
We vertrekken eind maart vanuit Middlebury, indiana. We halen daar een nieuwe Camper op en brengen deze in 28 dagen naar San Francisco.
We zijn al een eerder in de VS (en Canada) geweest en hebben toen de highlights in het westen bezocht.
Omdat het in april nog niet echt aangenaam is in de buurt van Chigaco, gaan we zo snel mogelijk naar het zuiden en denken ongeveer aan een route via:
Indianapolis, Memphis. Dallas, Juarez, Tuscon, Los Angelos en dan via Hwy 1 naar SFo.
Ik hoop dat deze informatie voldoende is voor gerichte tips.
#6 - 30-12-2009, 12:18 uur

hdeweert

Je route blijft  erg summier. Je gaat een trip maken van ongeveer 5000 km.
Maak eens een globale route met waar je denkt te gaan stoppen en wat je zelf onderweg wilt
gaan zien en doen en  zet deze dingen eens op een rij en maak een planning waar je denkt te gaan
stoppen etc.  Gebruik daarvoor de reisgidsen van het reisbureau en lees eens een paar reis verhalen op het internet.  
Deel je trip in drie delen zodat je de vragen over het oosten, westen en midden van Amerika op de juiste plaats kunt stellen.
Succes
Harm
#7 - 30-12-2009, 16:45 uur

hvdh

Dag Harm,

Laat ik mijn vraag anders stellen.
Na de start in Middlebury, indiana gaan we zo snel mogelijk naar het zuiden. De eerste plek die we echt willen bezoeken is Mammoth Cave. Daarna rijden we door naar Memphis.
De vraag die we hebben is of we het beste via de 40 of via de zuidelijker gelegen 30 en 10 naar het westen kunnen rijden. Onze interesse is vooral de natuur. We zijn dus vooral geïnteresseerd in een route die door mooie gebieden   loopt. Dus wat is beter de 40 of de 30 en 10. Het lijkt misschien dat we alleen maar de hoofdwegen willen aanhouden. Niets is minder waar, maar we geven deze routes om aan te geven heo we ongeveer willen rijden.
Benieuwd naar je advies.

groet

Hans
#8 - 04-01-2010, 17:13 uur

hdeweert

Hallo Hans

Je route blijft summier. Mij maakt het niet uit welke route je rijd ik kan je daar geen advies in geven.
Dat gaat pas als je zelf aangeeft wat je wel en niet wilt gaan zien en doen onderweg. Op dit moment een opsomming
van steden die je onderweg tegenkomt. Laat een route die je maakt er als volgt uitzien.
Dag 1 aankomst  Middlebury
Dag 2  ophalen camper rijden naar Mammoth Cave 600 km
Dag 3 Mammoth Cave  naar Memphis  482 km etc
Succes
Harm
#9 - 04-01-2010, 18:46 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15