Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Wat te zien op de route Jacksonville-New Orleans

Discussie gestart

Car

Komende week hebben we een paar dagen New Orleans gepland, we rijden daar naartoe vanuit Jacksonville.
Ik ben wat laat met vragen maar opeens hebben we een extra vrij dag. Kunnen jullie mij helpen met een leuke stop op deze route die het waard is om te bekijken.
Wat ik zelf heb kunnen vinden zijn boottochten waarbij Alligatoren kunnen worden gezien. Omdat we zelf momenteel in Jacksonville wonen gaat daar echter niet mijn voorkeur naar uit.
#1 - 22-11-2011, 05:29 uur

Hans B

Vorig jaar tijdens de vakantie de route van New Orleans naar St.Augustine gereden.
Het was toen heel erg warm, we zijn zoveel mogelijk bij de kust langs gereden.
Ten oosten van Pensacola prachtige witte zandstranden.
Biloxi van de afgeknapte bomen (Katrina orkaan) zijn kunstwerken gemaakt.
Bij Tallahassee is een meer waar je met een glazenbodemboot over kunt varen. Tijdens ons bezoek voer de boot helaas niet (troebel water).
#2 - 22-11-2011, 08:25 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

Tet14

Misschien het Battleship in Mobile. Ik neem aan dat je Jacksonville Fl. bedoelt.
#3 - 22-11-2011, 10:12 uur

Car

Misschien het Battleship in Mobile. Ik neem aan dat je Jacksonville Fl. bedoelt.

Inderdaad Jacksonville Fl.
#4 - 22-11-2011, 20:57 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15