Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Wij gaan naar Florida!!!

Discussie gestart

Sandy_US

Ja dat vond ik ook erg prettig, dat we geen vaste dagen hadden .. maar terplekke konden beslissen wanneer we wilden gaan.
Zo konden we op ons gemak kijken, wanneer het het beste uitkomt. Zo hadden we op de laatste dag 'seaworld' toch maar geschrapt.
Was gewoon veel te druk ....
#31 - 11-12-2008, 15:46 uur

dol op reizen

via d reizen kan je tickets boeken via keith prowse bv magic your way base ticket 3 dagen voor €161.
 Maar ik vraag me af of je niet beter met die gunstige dollar de tickets daar zelf in de usa kan halen.  Daar zal je toch ook wel 3 daagse tickets kunnen kopen bij een ticketbureau. Ik kan herinneren dat jaren geleden er een ticketshop naast de supermarkt zat in kissimee. Wie weet hoe dat nu zit?

Seaworld is trouwens fantastisch en wij hebben terplekke daar aan de deur een ticket gekocht in 2000 en kregen een tweede bezoek in de zelfde week gratis!
#32 - 20-12-2008, 20:21 uur

Coyote

Even een kleine update:

We hebben inmiddels een luxe villa met zwembad geboekt bij USA Fun Vacations.  ;D

We gaan er een heerlijke relaxvakantie van maken. De gehele periode verblijven we in de villa en zullen van daaruit uitstapjes maken naar pretparken, stranden en shoppingmalls.

De auto moet nog gehuurd worden. Waar we dat gaan doen is nog niet helemaal zeker. Vooralsnog heb ik de voorkeur voor Hotelplan zodat we een Mustang Cabrio uit de Fun Collectie kunnen huren.  :afro:

Roland
#33 - 25-12-2008, 23:28 uur


Lees mijn reisverslagen op: www.rschotanus.com

Lelie

Op welke dagen is er vuurwerk in Magic Kingdom? Ik begijp dat ze dat niet elke dag hebben?
#34 - 26-12-2008, 12:59 uur
cheerr 15 mei een week naar New York cheerr

Hans B

Wellicht helpt deze site je verder.
Succes.

http://www.wdwinfo.com/wdwinfo/hours.htm
#35 - 26-12-2008, 16:11 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

Lelie

Dat vuurwerk heeft een naam? Of kijk ik verkeerd?

Bij Magic Kingdom:
-Share a Dream Come True
-Disney Wishes
-Spectromagic
#36 - 27-12-2008, 01:13 uur
« Laatst bewerkt op: 27-12-2008, 01:14 uur door Lelie »
cheerr 15 mei een week naar New York cheerr

Njit

Zie hier: http://www.wdwinfo.com/wdwinfo/hours.htm#mk

Het vuurwerk bij MK heet dus Wishes.

#37 - 27-12-2008, 11:50 uur

Lelie

Ah oke, dat is dan duidelijk.
We denken dat het dan toch Magic Kingdom wordt. Eke dag is er vuurwerk zo te zien.
Bedankt voor de links Hans en Martijn.
#38 - 27-12-2008, 13:12 uur
cheerr 15 mei een week naar New York cheerr

DennisB

En als ik het dan goed begrijp moeten wij naar MK als we mickey, donald, etc willen zien??
Zijn over een paar dagen in orlando, maar hebben ons nog totaal niet verdiept in disney. embarressed (Willen hier waarschijnlijk ook maar 1 dag aan besteden.)
#39 - 27-12-2008, 21:50 uur

Sandy_US

Ah oke, dat is dan duidelijk.
We denken dat het dan toch Magic Kingdom wordt.
Weet je het zeker?  ;)
#40 - 27-12-2008, 22:42 uur

Lelie

Hahaha ik denk het we ja. We zijn niet zulke Disney-fans, maar we vinden wel dat we één van de parken moeten bezoeken nu we er toch zijn. En dat vuurwerk lijkt me wel heel gaaf.

Voor een echt pretpark gaan we naar Bush Gardens.
#41 - 27-12-2008, 23:25 uur
cheerr 15 mei een week naar New York cheerr

Mickey99

Magic Kingdom is echt wel leuk hoor, ik vind het een goede keus en het is ook een echt pretpark (ik voel er in ieder geval altijd prettig  ;D ;D). Het vuurwerk is erg mooi en probeer dan ook op een dag te gaan dat Spectromagic (de lichtjesparade) er is. Die is namelijk ook erg mooi  :afro:

#42 - 27-12-2008, 23:53 uur

Lelie

Oke, zo te zien is dat meestal een uur vóór het vuurwerk.
#43 - 28-12-2008, 00:56 uur
cheerr 15 mei een week naar New York cheerr

Little_Dutchie

Hai Lelie,

Ik ben in september naar Magic Kingdom geweest en ik moet eerlijk bekennen als grote disney fan dat ik het toch ietsjes vond tegenvallen :s Het park opzich is schitterend, maar als je meer van "uitdagende" attractie's houdt dan raad ik je toch aan om 1 van die andere disney theme parken te bezoeken.
En als je het vuurwerk wilt zien dan moet je denk ik 's avonds gaan, overdags zie je er heel weinig van ;)

Groetjes Angelique
#44 - 07-01-2009, 14:09 uur

dol op reizen

Na dit allemaal gelezen te hebben denk ik dat we maar met onze kinderen (16 en 19) naar bushgardens moeten gaan. We zijn 3 dagen in omgeving orlando. En we zaten te denken wat zullen we dit keer gaan doen. Ik ben niet zo van de achtbanen, dus de kinderen kunnen zich daarmee vermaken en dan gaan wij wel de dieren bekijken.  Is het een dagvulling of een kwartdag? Zit daar een leuk hotel in de buurt met shuttle vervoer, of kunnen we beter gewoon in Orlando of Kissimee slapen?

In 1996 zijn we met de toen kleine kids naar mk, epcot en mgm geweest en naar gatorland. In 2000 zijn we twee keer naar seaworld geweest en een dag naar animal kingdom .

Dus als we nu nog iets willen las ik hier op het forum dat universal islands of adventure ook leuk is. Wat is dat eigenlijk voor een park, ik ken het niet. Ook dagvullend of meer iets voor een halve dag?
Of welk park is zodanig veranderd dat het voor de teennagers nogmaals leuk is om te bezoeken, hoe enger hoe beter voor voor ze.

We vliegen door naar La en daar willen we dan naar  de Universa studio's gaan.l
#45 - 20-01-2009, 20:56 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15