Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Wij gaan naar Florida!!!

Discussie gestart

Lelie

We hebben vandaag tickets geboekt naar Florida!! 

We kwamen tickets tegen voor maar EUR 378,00 p.p voor de periode 15 t/m 28 maart 2009
 
We willen de eerste nacht in de buurt van het vliegveld overnachten (Kissimmee?)
De volgende dag zijn we vroeg wakker en dan willen we naar een mooi strand (Clearwater?) en daar verblijven we 2 nachten.
De rest van de vakantie willen we een villa huren in Orlando.

Dan staan er een paar dingen op ons lijstje:
-Disney World (Magic Kingdom? We willen wel een park met mooi vuurwerk op het eind)
-Waterpark (Typhoon Lagoon?)
-Shoppen
-Baseballgame?

Wie heeft er tips voor ons?

Groetjes van Roland en Marloes
#1 - 01-12-2008, 18:56 uur
cheerr 15 mei een week naar New York cheerr

Ruud2004

Kijk, dat zijn nog eens prijzen. 378,00 Euro is toch geen geld. Het duurt nog nog wel even, maar vast veel plezier daar.
#2 - 01-12-2008, 19:24 uur
Kijk eens op onze reisverslagen http://ruud2004.com/

MiamiHeat

We hebben vandaag tickets geboekt naar Florida!! 

We kwamen tickets tegen voor maar EUR 378,00 p.p voor de periode 15 t/m 28 maart 2009

Gefeliciteerd......met wie vliegen jullie? Dit is wel heel goedkoop als het incl. taxes, enz. is!
#3 - 01-12-2008, 19:56 uur

Coyote

Het zijn inderdaad goedkope tickets.  ;D

We vliegen met US Airways hebben rechtstreeks geboekt via www.usairways.com (via de NL-link onderaan de pagina).

Afgelopen weekend vonden we eerst via www.vliegwinkel.nl deze aanbieding met US Airways. We waren van plan van 18 t/m 29 maart te gaan. Vervolgens keken we voor vertrek op de 14e en toen gold de aanbieding niet. Een dag later, de 15e weer wel. Het is dus echt even schuiven met de dagen voor een aanbieding. Bij vliegwinkel.nl kreeg je dit weekend EUR 20 korting per boeking (t/m vandaag 09.00 uur). Daar was de prijs EUR 359,18 (excl. EUR 15 'Airline reservation fee' p.p.). Ik moest vandaag echter eerst vrij vragen en voordat dat geregeld was, was het inmiddels 09.15 uur. Daarna ben ik nogmaals gaan kijken bij vliegwinkel.nl en was de prijs gestegen tot net boven de EUR 400 p.p.  :(

Ik had al ook al rechtstreeks gekeken bij US Airways dit weekend en daar gold deze prijs nog steeds. Toen heb ik daar dus maar geboekt.  8)

Overigens hoefde ik helemaal niet onze geboortedata in te geven bij de boeking. Is dat nieuw? Boeking is inmiddels bevestigd en kan ik online bekijken. Ook kan ik eventueel nog onze zitplaatsen wijzigen. Vooralsnog lijkt het erop dat we prima zitplaatsen hebben gekregen, ga ik nog controleren via www.seatguru.com

Wij zijn in ieder geval reuze blij met deze aanbieding. Enkele weken geleden had Jez ook een leuke aanbieding gezien met United. Toen visten we net achter het net (konden niet zo snel vrij vragen).

Roland
#4 - 01-12-2008, 20:28 uur


Lees mijn reisverslagen op: www.rschotanus.com

Sandy_US

Hey Marloes .. dus toch Florida .. leuk zeg en mooie ticketprijzen.

Een aanrader vind ik Red Lobster ... neem een grote Pina Colada en denk aan mij ;)
Is Magic Kingdom niet meer voor kinderen? Volgens mij is één van de andere parken veel leuker voor jullie.  Seaworld hebben wij laten schieten, maar wilden we heel graag heen. Gatorland is ook de moeite waard volgens Stefan (wij zaten toen lekker thuis aan het zwembad). Lekker shoppen .. ik weet zo de naam niet, maar je hebt een niet overdekte mall (bekende) met allemaal merkkleding ...
#5 - 01-12-2008, 20:44 uur

Mickey99

Sandra ik denk dat je de Premium Outlets bedoelde?


Inderdaad heerlijk winkelen daar!  :afro:
#6 - 01-12-2008, 21:16 uur

michael66

US Airways .... voor mij never nooit meer! Ik hoop dat jullie ervaring beter wordt dan de mijne in 2007 was. Wat een drama-maatschappij. Succes.
#7 - 02-12-2008, 01:41 uur

J-P

US Airways .... voor mij never nooit meer! Ik hoop dat jullie ervaring beter wordt dan de mijne in 2007 was. Wat een drama-maatschappij. Succes.

Ik heb er iig geen problemen mee gehad!!! Maar ja elke dag is anders he.....


On topic.... Probeer een Buccaneers game te pakken!!! Deze zijn zo vet!!!! Mocht American football niks voor je te zijn dan is dit toch nog steeds gaaf en een hele happening en zeer gaaf om mee te maken!!
#8 - 02-12-2008, 02:30 uur

Sandy_US

Sandra ik denk dat je de Premium Outlets bedoelde?
Inderdaad heerlijk winkelen daar!  :afro:

Yep, die bedoelde ik (wel loeiheet, omdat het niet overdekt is) ..
#9 - 02-12-2008, 07:46 uur

hdeweert

Hallo M&R
De eilanden voor st Petersburg hebben allemaal geweldige stranden. Wij hebben een aantal keren Treasure Island als uitvalsbasis gehad. Als we de  Treasure Island Causeway 10 min afreden kwamen we bij de pier van st Petersburg onderweg kom je langs Tropicana field de thuishaven van de Tampa Bay Devil Rays en ook het Dali museum. Wil je wat verder weg kun je naar het Ringling museum in Sarasota. En als je naar het noorden rijd kun je in het Griekse dorpje Tarpon Springs romd wandelen. Ook kun je van daaruit makkelijk een bezoek brengen aan fort desoto.
Genoeg te zien en doen dus.
Harm
#10 - 02-12-2008, 08:19 uur

Coyote

Bedankt voor de tips Harm! We zullen e.e.a. eens nader bekijken.

@ Michael66: Ik heb je relaas gelezen. Jammer dat jullie slechte ervaringen hebben gehad met US Airways. Ik heb eerder met ze gevlogen en was toen redelijk tevreden over ze. Ik ga er maar vanuit dat het bij jullie een 'momentopname' was.  ;)

Roland

#11 - 02-12-2008, 08:55 uur


Lees mijn reisverslagen op: www.rschotanus.com

Lelie

We zitten er nu aan te denken om wel alle dagen in de villa te gaan zitten (m.u.v. de eerste nacht), omdat dat ook wel relaxed is.
We kunnen altijd een dag naar Clearwater gaan, dat is maar een uur of 2 rijden.

Welk park van Disney World is nou het leukst voor volwassenen en heeft mooi, groots vuurwerk op het eind?
#12 - 02-12-2008, 20:27 uur
cheerr 15 mei een week naar New York cheerr

meistershof

Hallo
Wij zijn dec 2002 geweest in epcot center een heel mooi park met veel atracties .
onze zoon en ik vonden test drive ,de naam weet ik niet goed meer maar je zat in
test auto s van G.M en dat was heftig.s.avonds een fantastische vuur werk midden in het grote meer,onder steunt met laser show.
Groeten Wim.

#13 - 04-12-2008, 19:26 uur

jerbia

Bij ons is Epcot ook favoriet. Vooral Test Track, Soarin en Mission Space zijn geweldige attracties! Het vuurwerk is hier ook prachtig en groots! (wordt samen met een lasershow op het meer uitgevoerd)
#14 - 04-12-2008, 19:31 uur

Mickey99

Die attraktie heet Test Track en die is inderdaad een heel erg leuk!! In Epcot vind ik Soarin trouwens ook erg gaaf!

Epcot heeft trouwens elke avond als afsluiting een mooie vuurwerkshow dus daarmee zit je daar sowieso goed ;)

Edit ik was gelijk met Bianca  ;D
Mission Space hebben jan en ik 1 keer gedaan en daarna nooooooit meer! Als ik de beelden nog wel eens voorbij zie komen krijg ik er nog de rillingen van..
#15 - 04-12-2008, 19:32 uur
« Laatst bewerkt op: 04-12-2008, 19:34 uur door Mickey99 »

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15