Het zijn inderdaad goedkope tickets.
We vliegen met US Airways hebben rechtstreeks geboekt via
www.usairways.com (via de NL-link onderaan de pagina).
Afgelopen weekend vonden we eerst via
www.vliegwinkel.nl deze aanbieding met US Airways. We waren van plan van 18 t/m 29 maart te gaan. Vervolgens keken we voor vertrek op de 14e en toen gold de aanbieding niet. Een dag later, de 15e weer wel. Het is dus echt even schuiven met de dagen voor een aanbieding. Bij vliegwinkel.nl kreeg je dit weekend EUR 20 korting per boeking (t/m vandaag 09.00 uur). Daar was de prijs EUR 359,18 (excl. EUR 15 'Airline reservation fee' p.p.). Ik moest vandaag echter eerst vrij vragen en voordat dat geregeld was, was het inmiddels 09.15 uur. Daarna ben ik nogmaals gaan kijken bij vliegwinkel.nl en was de prijs gestegen tot net boven de EUR 400 p.p.
Ik had al ook al rechtstreeks gekeken bij US Airways dit weekend en daar gold deze prijs nog steeds. Toen heb ik daar dus maar geboekt.
Overigens hoefde ik helemaal niet onze geboortedata in te geven bij de boeking. Is dat nieuw? Boeking is inmiddels bevestigd en kan ik online bekijken. Ook kan ik eventueel nog onze zitplaatsen wijzigen. Vooralsnog lijkt het erop dat we prima zitplaatsen hebben gekregen, ga ik nog controleren via
www.seatguru.comWij zijn in ieder geval reuze blij met deze aanbieding. Enkele weken geleden had Jez ook een leuke aanbieding gezien met United. Toen visten we net achter het net (konden niet zo snel vrij vragen).
Roland