Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Zijn er toevallig "Kaaskoppen" in Austin?

Discussie gestart

Kai27

Ik ben hier nu 2 maanden maar ben nog geen enkele Nederlander tegen gekomen, ben naar het Amsterdam cafe op 8th geweest maar zelfs het personeel en de eigenaren spreken geen woord Nederlands terwijl er op het raam staat "feesten op ze Amsterdams" :S

Anyway, ik hoor het graag ;D
#1 - 06-10-2007, 00:41 uur

hollandranch

Ik ben hier nu 2 maanden maar ben nog geen enkele Nederlander tegen gekomen, ben naar het Amsterdam cafe op 8th geweest maar zelfs het personeel en de eigenaren spreken geen woord Nederlands terwijl er op het raam staat "feesten op ze Amsterdams" :S

Anyway, ik hoor het graag ;D

Grappig, nog geen 5 minuten geleden 2 mensen uit Austin op bezoek gehad die een klok bij me kochten. Kom dus ook niet uit Austin, maar zit wel redelijk in de buurt, uurtje of 2  ;)
#2 - 06-10-2007, 03:12 uur

Yessica

Ik ben hier nu 2 maanden maar ben nog geen enkele Nederlander tegen gekomen, ben naar het Amsterdam cafe op 8th geweest maar zelfs het personeel en de eigenaren spreken geen woord Nederlands terwijl er op het raam staat "feesten op ze Amsterdams" :S


Als ik nu in Amerika zou zitten is zo'n tent nou het eerste waar ik met een grote boog omheen zou lopen  ;)
#3 - 08-10-2007, 11:47 uur



hollandranch

Ik ben hier nu 2 maanden maar ben nog geen enkele Nederlander tegen gekomen, ben naar het Amsterdam cafe op 8th geweest maar zelfs het personeel en de eigenaren spreken geen woord Nederlands terwijl er op het raam staat "feesten op ze Amsterdams" :S


Als ik nu in Amerika zou zitten is zo'n tent nou het eerste waar ik met een grote boog omheen zou lopen  ;)

De kans om een Nederlander in zo'n tent tegen te komen is net zo groot als de kans dat je een Egyptenaar in het Luxor in Las Vegas tegenkomt of een Duitser op het Bratwurstfest in Fredericksburg  ;)
#4 - 08-10-2007, 15:37 uur


sweatbox

Of schnitzels bij Wienerschnitzel :P

Dan noem je ook een van de culinaire hoogtepunten uit de VS.



Het logo alleen al. Het riep bij mij niet bepaald eetlust op.
#6 - 08-10-2007, 17:02 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15