In de vorige reacties ging het om meenemen van medicijnen.
Ik moet bekennen dat ik zelf geen ervaring heb met drinkvoeding, maar ik neem aan dat het hier om een vloeistof gaat ?
Zo ja, dan gaat het waarschijnlijk om het meenemen van (grote) hoeveelheden drinkvoeding ? Het is immers voorraad voor 3 weken.
Nogmaals, ik heb zelf geen ervaring heb in het meenemen van dergelijke hoeveelheden vloeistof.
Ik heb echter wel ervaring met security-controles op luchthavens en de rigide wijze waarop men daar de regeltjes hanteert.
Dat je toestemming hebt van de luchtvaartmaatschappij zegt me dan ook niet zoveel.
Voordat je bij je vliegtuig bent moet je eerst de security-controles passeren
Ik denk dat je, om problemen bij security te voorkomen, beter eens kunt uitzoeken of en hoe je met dergelijke hoeveelheden vloeistof door security komt.
Op deze pagina staat (bij handbagage) een informatienummer dat je kunt bellen:
https://www.schiphol.nl/nl/pagina/bagageregels/Als telefonische info je leert dat passage van de Schiphol security al moeizaam zal zijn, reken er dan maar gerust op dat het bij de retourvlucht vanuit Amerika niet veel beter is.
Voordeel is wel dat tegen die tijd je voorraad inmiddels ver op zal zijn.
Probeer bij die retourvlucht dan ook per persoon onder de maximaal toegestane hoeveelheid vloeistof te blijven.
Opmerking van een totale leek met deze materie, maar ik kan me haast niet voorstellen dat je dat spul in Amerika niet kunt kopen.
Amerika is geen derde-wereldland. Het aanbod in winkels, drogisterijen enz. is er vele malen groter dan in Nederland.