Ik heb twee simkaarten besteld voordat ik op vakantie ging naar de Verenigde Staten. Ze werden snel geleverd.
In de Verenigde Staten wilde ik er een activeren, maar kreeg problemen, dus mailde ik Arieli, ik kreeg nooit antwoord. Na een paar dagen begon de kaart te werken, maar niet met de 200 minuten internationaal bellen die ik gekocht had. Ik was ook niet vanuit NL bereikbaar op het telefoonnummer. Juist daarvoor had ik de kaart gekocht want ik heb ouders (+85) die whatsapp niet kunnen gebruiken. Weer mailde ik ze, weer geen antwoord.
Vorig jaar had ik hetzelfde probleem met de internationale belminuten, maar was het niet zo belangrijk, dit jaar had ik ze hard nodig vanwege de situatie die we kregen door de coronacrisis. Maar Arieli gaf geen enkele reactie. Inmiddels 6x mail gestuurd, geen enkele reactie. Hebben ze wel een servicedesk?
Hun website is ook een tijdje off-line geweest. Ze verkopen weer, maar hun helpdesk reageert NIET..
Het lijkt erop dat ze je gewoon een simkaart sturen. Pas wanneer je de kaart activeert, voegen ze er krediet aan toe met het abonnement dat AT & T / T-mobile op dat moment biedt. Dat kan dus anders zijn dan wat je hebt gekocht. Niet hun probleem, want als je ze probeert te bereiken voor hulp, reageren ze gewoon NIET.
Weet dus waar je aan begint bij Arieli, als het goed gaat is het prima maar als je een probleem hebt sta je er alleen voor.